Hədəf Multimedia Mərkəzinin başladığı “Fikircəm” adlı yeni layihə elə ilk buraxılışı ilə rezonans doğurub.
AzEdu.az xəbər verir ki, layihənin ilk müsahibi olan f.ü.f.d. Şəmil Sadiq “Çağdaş təhsildə qiymətləndirmənin rolu nədən ibarətdir?” sualına ənənəvi təhsildə adət etmədiyimiz cavablar verib. Filoloqun fikrincə, müasir təhsildə şagirdlərin qiymətləndirilməsi elə də böyük əhəmiyyət daşımır, hətta bu kriteriya artıq köhnəlib və yeni metodları gətirməklə şagird və tələbələrə qiymət yazmaqdan imtina etməliyik.
Video-müsahibəni tam olaraq buradan izləyə bilərsiniz:
Dil biliklərimi təkmilləşdirməmişəm
İmtahanlara “listening” tipli sualların salınması qərarı ictimaiyyətə gec açıqlandı
Müəllimlər bu istiqamətli dərslər keçmirlər
Məktəbdə bunun üçün şərait (məs:disk,linqafon,internet) yoxdur
Orta məktəb müəllimlərinin “listening” bacarığı aşağıdır
Təqdim olunan dinləmə mətninin həcmi çoxdur
Təqdim olunan “listening” mətninin təkrarlanma sayı azdır
Xarici dil dərsliklərində dinləmə mətnləri ilə bağlı tapşırıqlar yoxdur
“Listening” tipli sualların sayı çoxdur
REKLAMINIZ BURADA
REKLAMINIZ BURADA
REKLAMINIZ BURADA
REKLAMINIZ BURADA