UNESCO-nun son hesabatı qlobal təhsil sistemlərində ciddi böhranın formalaşdığını göstərir. Sənədə əsasən, 2030-cu ilə qədər dünyada ibtidai və orta məktəblər üçün təxminən 44 milyon yeni müəllimə ehtiyac yaranacaq. Bu rəqəm xüsusilə inkişaf etməkdə olan ölkələrdə müəllim çatışmazlığının kritik həddə çatdığını göstərir.
AzEdu.az xəbər verir ki, hesabata görə, Afrika ölkələrinin bir qismi, Cənubi Asiya regionu və Latın Amerikası bu problemdən ən çox təsirlənən bölgələrdir. Müəllim çatışmazlığının əsas səbəbləri arasında aşağı əməkhaqqı, ağır iş yükü, müəllim peşəsinə marağın azalması və tədris mühitinin çətinləşməsi xüsusi vurğulanır. Bir çox ölkədə mövcud müəllimlərin yaşlanması və peşədən ayrılma halları da vəziyyəti daha da kəskinləşdirir.
Ekspertlər bildirirlər ki, bu çatışmazlıq aradan qaldırılmasa, milyonlarla uşağın keyfiyyətli təhsilə çıxışı məhdudlaşacaq və ölkələrin inkişaf strategiyalarına mənfi təsir göstərəcək. UNESCO hökumətləri təcili şəkildə təhsilə investisiyanı artırmağa, müəllim hazırlığını gücləndirməyə və müəllimlik peşəsini daha cəlbedici etməyə çağırır.
Mütəxəssislər hesab edirlər ki, müəllim çatışmazlığı təkcə kadr məsələsi deyil, həm də təhsilin gələcəyini müəyyən edən strateji bir məsələdir. Vaxtında müdaxilə olunmadığı təqdirdə, təhsil sistemləri uzunmüddətli və geri dönməsi çətin olan problemlərlə üzləşə bilər.