Azedu.az
https://modern.az/ https://www.instagram.com/apak.az/
2018-07-17 15:50:00
Müəllimlərin imtahanda çətinlik çəkdikləri kurikulum test NÜMUNƏLƏRİ  

Dünəndən etetibarən Müəllimlərin İşəqəbul İmtahanlarının test mərhələsi start götürüb. İmtahanların ayın sonunadək davam edəcək. Xatırladaq ki, imtahanda iştirak edən hər müəllim uğurlu nəticə göstərmək üçün 60 mümkün sualdan daha çoxuna düzgün cavab verməlidir. Suallardan  onu kurikuluma aiddir. Maraqlıdır ki, müəllimlər də ən çox bu tipli suallarda çətinlik çəkirlər. 

AzEdu.az  kurikulum suallarından bir neçə nümunəniu təqdim edir: 

1.Müəllim şagirdlərə “Mənim ailəm” mövzusunda  şifahi  mətn  qurmağı  tapşırdı. Hansı qavrama üsuluna aid olan şagird bu tapşırığın icrasında daha uğurlu nəticə  göstərə bilər?

  1. Sosial qavrama
  2. Vizual qavrama
  3. Təbii fiziki qavrama
  4. Ruhi-mənəvi qavrama
  5. Linqvistik qavrama 

2.Dərslik komplekti hansılardır?

1.Dərslik

2.Bölmə

3.Valideyn üçün tövsiyələr

4.Müəllim üçün vəsait

5.Şagirdin iş dəftəri

6.Şəkil illustrasiya

7.Tədris vahidi

A)1,4,5         B)2,3,4            C)1,2,3           D) 4,5,7           E)2,3,6

3.“Unikal, oruiginal məhsulun yaradəlması, sxemlərin və ya sualların tərtibi, plan tutmaq” verilmiş açar sözlər taksanomiyanın hansı mərjələsinə  aiddir?

A)Anlama

B)Analiz

C)Dəyərləndirmə

D)Bilmə

E)Sintez 

4.Taksanomiya  hansı prinsiplər  əsasında qurulmuşdur?

A)Tənqidilik, məntiqilik, yaradıcılıq,psixoloji prinsiplər

B)Məntiqilik,obyektivilik, psixoloji,praktiki  istiqamət prinsipləri

C)Praktiki istiqamət,məntiqilik, tənqidilik,subyektivilik prinsipləri

D)Ardıcılıq, obyektivilik, məntiqilik,  praktiki istiqamət  prinsipi

E)Subyektivilik, məntiqilik, obyektivilik  prinsipləri

5.“Venn diaqramı” dan nə məqsədlə istifadə olunur?

A)Çətin vəziyyətlərdə  problemin bir neçə  həlli yolunu tapmaq üçün

B)Məntiqi  təfəkkürü inkişaf etdirmək, səhvləri müəyyən etmək üçün

C)Əşya və hadisələri  müqayisə etmək, onların oxşar  və fərqli cəhətlərini müəyyən etmək üçün

D)Şagirdlərdə əməkdaşlıq   bacarıqlarının formalaşdırılması üçün

E) Şagirdlərin nitq qabiliyyətini inkişaf  etdirmək üçün 

6.Fasilitasiya nəyə əsaslanır? Biri səhvdir:

A) Müəllim və şagirdlərin birgə əməkdaşlığı

B)Müəllim və şagirdlərin qarşılıqlı hörmət və etibarı

C)Şagirdlərdə  öyrənmə  motivasiyasının yaradılması

D)Şagirdlərə problemi həll etmək üçün   kömək   göstərilir və bəzi  məqamlarda  tapşırıq oların əvəzinə  yerinə yetirilir

E) Qapalı suallardan daha çox açıq suallara üstünlük verilir.

7. “Bütün şagirdlərə eyni təlim şəraiti yaradılır və pedoqoji proses onların potensial imkanları nəzərə alınmaqla tənzimlənir”. Qeyd olunan fikir təlimin təşkilinə verilən tələblərdən hansının şərhidir?

A)Pedoqoji prosesin tamlığı

B) Təlimddə dəstəkləyici mühitin yaradılması

C)Təlimdə bərabər imkanların yaradılması

D)Şagirdyönümlülük

E)Tələbyönümlülük 

8 Təlim modelinin komponentləri hansılardır?

A)Məzmun, metodlar, öyrədici  mühit, qiymətləndirmə

B)Motivasiya,tədqiqat,mübadilə,müzkirə,nəticə,qiymətləndirmə

C)İnduktiv,deduktiv

D)Sosial-psixoloji mühit,əşyəvi mühit,  informasiya mühiti

E)Yaradıcı,öyrədici,tərbiyəedici

9.Bunlardan biri məktəbdaxili qiymətləndirmənin tərkib hissəsi deyil?

A)Dioqnostik qiymətləndirmə

B)Formativ qiymətləndirmə

C)Milli qiymətləndirmə

D)Böyük summativ  qiymətləndirmə

E)Kiçik summativ qiymətləndirmə 

  1. Uyğunlaşdırın

1.Dərslik

2.İş dəftəri

3.Metodik vəsait

a.Təlim prosesində şagirdlərin müstəqilliyinin və tətbiq  bacarıqlarının genişlənməsinə imkan  yaradır

b.Müəllimin planlaşdırmadan  qiymətləndirməyə qədər bütün fəaliyyətini istiqamətləndirir

c.Təhsil prosesində müəllim-şagird fəaliyyətinin tam təsəvvür olunmasını və üzvi şəkildə  əlaqələndirilməsini təmin edir

A) 1-a, 2-b, 3-c

B)1-b,2-c,3-a

C)1-c, 2-b,3-a

D)1-c,2-a,3-b

E)1-b,2-a,3-c 

  1. “Nəzəri materiallar,praktik materiallar, təsviri materiallar və qiymətləndirmə materiallarının olması”dərsliyə verilən hansıə tələbin xüsusiyyətidir?

A)Tamlıq

B)Müasirlik

C)Düzgünlük

D)Uyğunluq

E) Əyanilik 

  1. Dərsliklərə verilən tələblər hansılardır?

1.Düzgünlük

2.Şüurluluq

3.Əyanilik

4.İfadəlilik

5.Mənbələrin göstərilməsi

6.Fəal təlim üçün şəraitin yaradılması

A)2,3,4,6

B)2,3,4,5

C)1,3,4,6

D)1,3,5,6

E)3,4,5,6 

13.Şagird hər hansı bir təlim  prosesində iştirak etmək üçün stimullaşdırılır.Bu standartlarda məsələlər onu əşyanın mövcudluğunu anlamadan tutmuş seçimli yanaşmaya qədər inkişaf etdirir.

Qeyd olunan fikirlər emosional taksanomiyanın hansı mərhələsinə  uyğundur?

  1. Dəyərləndirmə

B)Məqbul sayma

C)Reaksiya

D)Təşkil etmə

E)Dəyərlər sistemini xarakterində əks etdirmə 

14.”Qiymətləndirmə  prosesində istifadə olunan alətdir”. Söhbət nədən gedir?

A)Qiymətləndirmə üsulu

B)Qiymətləndirmə vasitəsi

C)Qiymətləndirmə nəticəsi

D)Qiymətləndirmə standartı

E)Qiymətləndirmə meyarı 

15.Tərbiyənin məzmunu əlamətlərini  seçin.

1.məqsədyönlülük

2.məcburilik

3.bəşəriyyətin tarixi inkişafının nailiyyətləri olan sosial-mədəni dəyərlərə müvafiqlik

4.təhsilalanların elmi biliklərinin təkmilləşdirilməsi

5.təşkil olunan tərbiyəvi təsir sisteminin mövcudluğu

A)2,4,5

B)1,3,4,5

C)1,2,4

D)3,4,5

E)1,3,5 

16.Bütünlükdə  pedaqoji sistemə aid edilən innovasiyadır, mümkün olan variantlardan ən yaxşısını  seçib götürmək prosesidir:

A)Pedaqoji metodlasr

B)Pedaqoji sistemin  optimallaşdırıması

C)Pedaqoji innovasiya

D)Pedaqoji fəalliyyət

E)Pedaqoji prinsiplər 

17.Pesaqoji prosesin əsas komponentləri hansılardır?

A)məqsəd və nəticə

B) metodlar,vasitələr,nəticələr

C)standart,məqsəd,formalar,üsullar,nəticə

D)məzmun,fəaliyyət,üsul,vasitə

E)məqsəd,məzmun,fəaliyyət,nəticə

18. Keyfiyyətcə təkmilləşmiş pedaqoji sistemdə vəhdət halında götürülmüş ideyalar,proseslər,vasitələr və nəticələrdir, pedaqoji sistemin yeniləşməsi üçün çox vacib  və aktual bir işdir,o, səriştəli təhlil, yaradıcı müəllim təlləb edir:

A)Pedaqoji innovasiya

B)Pedaqoji diaqnostika

C)Pedaqoji metodlar

D)Pedaqoji fəaliyyət

D)Pedaqoji prinsiplər 

19.Hansılar metakompetensiyalara  aiddir?

1.Problemlərin həlli

2.Ana dilində ünsiyyət

3.Riskin qiymətləndirilməsi

4.Qərarların qəbul edilməsi

  1. Yenilik və sahibkarlıq hissi

6.Hisslərin konstruktiv idarə edilməsi

A)1,3,4,6

B)1,2,5,6

C)3,4,5,6

D)2,4,5,6

E)2,3,4,5 

  1. “Hər hansı prosesin təkmilləşdirilməsini təmin edən mexanizmdir” fikri fəal dərsin hansı mərhələsinə aiddir?

A)İnformasiya mübadiləsi

B)Motivasiya

C)Qiymətləndirmə

D) İnformasiya müzakirəsi və təşkili

E) Yaradıcı tətbiqetmə