Azedu.az
https://modern.az/ https://www.instagram.com/apak.az/
2022-10-21 09:00:00
Şagirdlərin davranışında bu hallar qayda pozuntusu sayılacaq-5 SƏVİYYƏ  

Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən “Ümumi təhsil müəssisələrində şagird davranış qaydaları” və “Valideyn-məktəb münasibətlərinin tənzimlənməsi üzrə təlimat” hazırlanıb.

 

AzEdu.az xəbər verir ki, yeni qaydalara əsasən aşağıdakı hallar qayda pozuntusu hesab edilir

 


1-ci səviyyə qayda pozuntuları


1-ci səviyyə Yüngül səviyyəli qayda pozuntularına aşağıdakılar daxildir (lakin bunlarla məhdudlaşmır).


● üzrsüz səbəbdən dərsə gecikmək.


● şəxsi gigiyena, məktəbli forması və xarici görünüşlə bağlı qaydalara əməl etməmək.


● ümumi təhsil müəssisəsi binasının koridorlarında qaçmaq.


● lazımi dərslik və ləvazimatları dərsə gətirməmək.


● dərslərdə diqqətsiz olmaq, səs-küy salmaq və dərsi pozmaq; dəhlizlərdə səs-küy salmaq.


● ev tapşırığını yerinə yetirməmək və ya natamam yerinə yetirmək.


● ev tapşırığını vaxtında təhvil verməmək.


● sinif otağı və ya təlim məkanını təmiz və səliqəli saxlamamaq.


● şagird yoldaşlarına və böyüklərə qarşı nəzakətsiz davranmaq.


● müəllimin icazəsi olmadan sinif otağı və ya təlim məkanını tərk etmək (münaqişəyə yol vermədən).


● məktəb heyəti üzvlərinin müvafiq təlimatlarına əməl etməmək (münaqişəyə yol vermədən).

● müəyyən edilmiş zaman və ya məkan xaricində yemək və içmək.

● qadağan olunmuş əşyaları məktəbə gətirmək (məsələn, təsbeh, ağıllı telefon,planşet və s.).

● saqqız çeynəmək.


Orta səviyyəli qayda pozuntuları

 

2-ci səviyyə qayda pozuntularına aşağıdakılar daxildir (1-ci səviyyədəki qayda pozuntularının təkrarlanması daxil olmaqla) (lakin bunlarla məhdudlaşmır).


● 1-ci səviyyədə olan qayda pozuntularını davamlı təkrarlamaq və xəbərdarlıqları nəzərə almamaq.

● yalan danışmaq, həqiqəti gizlətmək və ya təhrif etmək.

● dərs, toplantı və ya tədbirdən yayınmaq (məsələn, şagird məktəbdədir, ancaq müvafiq məkanda deyil).

● təhlükəsizlik qaydalarını pozmaq (məsələn, pəncərədən çölə əyilmək, sürahilərdə sürüşmək və ya laboratoriya, idman zalı, kompüter otağının təhlükəsizlik qaydalarını pozmaq).

● qadağan olunmuş (təhlükəsiz olan) ərazidə olmaq.

● sinif otağı və ya sinif otağından kənarda nizamı pozmaq.

● heç kimə ünvanlanmamış qeyri-etik ifadələr işlətmək.

● ekskursiya zamanı nəqliyyatda səs-küy salmaq və ya nizamı pozmaq.

● dərsdən sonra məktəbdə saxlanılma prosesində iştirak etməmək və ya saxlanılma müddətinin sonuna qədər iştirak etməmək.

● başqasına emosional/fiziki zərər vuran ehtiyatsız hərəkət və ya davranışa yol vermək.

● sinif və ya ev tapşırığını köçürmək və ya tapşırığın köçürülməsinə şərait yaratmaq.

● məktəbdaxili qiymətləndirmə qaydalarını pozmaq.

 

B Qayda pozuntularının səviyyələri

● dərslik, internet və ya digər mənbələrdən plagiatlıq.

● alqı-satqı, əşyaların dəyişdirilməsi və qumar oyunlarında iştirak etmək.

 


Ciddi və ağır qayda pozuntuları

 

3-5-ci səviyyə qayda pozuntularına aşağıdakılar daxildir (lakin bunlarla məhdudlaşmır):


● 1-ci və 2-ci səviyyələrdə olan qayda pozuntularını davamlı təkrarlamaq və xəbərdarlıqları nəzərə almamaq.

● məktəbdən yayınmaq (tədris müddəti ərzində məktəb ərazisindən kənarda olmaq).

● qadağan olunmuş təhlükəli ərazidə olmaq (məsələn, məktəbin damında və ya elektrikotağında və sair).

● ehtiyatsızlıqdan özünü və ya başqa birini təhlükəyə atmaq (qəsdən olarsa S 4-5).

● yanğın təhlükəsizlik siqnalını qəsdən işə salmaq.

● nizamı pozan davranışa təkrar yol vermək və ya ciddi şəkildə nizamı pozan davranışa yol vermək (qəsdən başqasına xəsarət yetirərsə S 4-5).

● şəxsə ünvanlanmış cinsi, irqi və ya digər məzmunlu təhqiramiz, qeyri-etik ifadələrdən istifadə etmək (S 4-5).

● başqalarına qarşı qeyri-etik şəkildə davranmaq.

● qarşı açıq-aşkar hörmətsizlik etmək (S 4-5).

● başqasının əşyasını və ya məktəb əmlakını oğurlamaq (S 4-5).

● başqasının əşyasına və ya məktəb əmlakına zərər vurmaq (S 4-5).

● tütün məmulatlarını (elektron siqaret daxil olmaqla) məktəbə gətirmək və ya istifadə etmək.

● hər hansı təhlükəli əşyanı məktəbə gətirmək (S 4-5).

● əsl silahla imitasiya edən hər hansı əşyanı məktəbə gətirmək.

● təhdidedici davranış nümayiş etdirmək.

● zorakılıq etmək, dalaşmaq və ya zorakı şəkildə qisas almaq (S 4-5).

● fiziki, cinsi, verbal, mənəvi və kiber qısnama (S 4-5).

● şagird yoldaşları və böyüklər haqqında şəxsi məlumatların məxfiliyinə xələl gətirmək.

● qeyri-etik, təhqiramiz məzmunlu materialı kağız və ya elektron formatda əldə etmək və ya yaymaq (S 4-5).

● məxfilik hüquqları və məktəb nüfuzu ilə bağlı qaydaları pozmaq.

● qeyri-etik fiziki təmas.

● başqasının nüfuzuna və rifahına xələl gətirmək məqsədilə qəsdən yalan danışmaq.

● imtahanın şəffaflığına ciddi şəkildə xələl gətirmək.

● məktəb sənədlərini və məlumatlarını dəyişdirmək və ya saxtalaşdırmaq (S 4-5).

● təyin edilən intizam tədbirinin tələblərini yerinə yetirməmək və buna cidd-cəhdlə etiraz etmək.

 

Aşağıdakı qayda pozuntuları birbaşa 5-ci səviyyə hesab olunur: Çox ağır davranış pozuntuları


● Azərbaycan dövlətçiliyinə, milli dəyərlərə və dövlət rəmzlərinə hörmətsizlik etmək.

● qəsdən ciddi fiziki zərərə səbəb olan zorakılıq etmək.

● cinsi zorakılıq etmək.

● təhlükəsizlik qaydalarını ciddi xəsarət və ya ölümə səbəb ola biləcək şəkildə pozmaq.

● ekskursiya zamanı nəqliyyatın təhlükəsizliyini riskə atan davranış nümayiş etdirmək.

● başqalarının əşyalarına və ya məktəb əmlakına qəsdən ziyan vurmaq.

 

4 Əgər davranış təkrarlanarsa, böyük məbləğdə pul və ya qiymətli əşya mübadiləsi baş verərsə, qayda pozuntusu 3-5-ci səviyyə hesab olunur.

● qanunsuz dərman vasitələri və əşyaları ümumi təhsil müəssisəsinə gətirmək, istifadə etmək və ya satmaq.

● məxfilik hüquqlarını ciddi şəkildə pozmaq; məktəbin, eyni zamanda digər şagirdlərin və böyüklərin nüfuzuna ciddi şəkildə xələl gətirmək.

● ümumi təhsil müəssisəsinə silah və ya ciddi təhlükə yaradan digər qadağan olunmuş əşyalar gətirmək.

● akademik nəticələri saxtalaşdırmaq, habelə bu məqsədlə məktəb heyətinin üzv və ya üzvlərinə pul, hədiyyə, xidmət və ya hər hansı digər maddi nemət təklif etmək (şagird və ya onun ailəsi tərəfindən).

● qeyri-etik, ağır təhqiramiz məzmunlu materialı kağız və ya elektron formatda əldə etmək və ya yaymaq.

 

 

Təlimatla buradan tanış ola bilərsiniz.

 
 
 
Gülcahan Məmmədova
Müəllifin digər yazıları