25.11.2022 -ci il tarixində Bakı şəhəri Suraxanı rayonu 89 nömrəli məktəbdə Təhsildə İnkişaf və İnnovasiyalar üzrə VI Qrant Müsabiqədə qalib gələn "Oyun terapiyası" adlı layihənin pedaqoji heyət valideynlər üçün nəzərdə tutulmuş təlimi keçirildi.
Oyun uşaqlar üçün təbii bir prosesdir və uşaq deyildiyində ağıla ilk gələn oyun olur. Oyun uşağın özünü ifadə etmək üçün istifadə etdiyi simvolik bir dildir.
Oyun məktəbəqədər təhsilin mühüm hissəsidir. Uşaq oyun mühitindən birbaşa təhsil həyatının ilk mərhələsinə addım atır. Həmişə gördüyü oyun rəngarənglik bir anda kitab - dəftərlə əvəz olunur.
Bunun üçün də onların maraq və meyillərini , öyrənmə tərzlərini nəzərə almaq lazımdır. Təhsil həyatı müddətində kiçik məktəbyaşlı uşaqların daxili böhranlarını, narahatlıqlarını, psixoloji travmalarını müəyyən etmək üçün oyun otağının yaradılması vacibdir.
Müəllim və ya məktəb psixoloqu zaman-zaman fərdi oyun mühiti yaradaraq oyun vasitəsilə şagirdlərin narahatlıqlarını ifadə etməsinə kömək etməlidir.
kitabı