Məktəbə getməklə uşaqlar yeni sosial mühitə girir, beləcə fərd olaraq cəmiyyətdə inkişaflarının növbəti mərhələsi başlayır.
Mütəxəssislərin fikrincə, uşaqların məktəbə uyğunlaşma müddəti, orta hesabla, iki-üç həftə davam edir. Bu müddəti uşağın sağlam bir şəkildə keçirə bilməsi isə fərdidir, yəni həmin şagirdin məktəbə nə qədər hazırlıqlı olduğu ilə əlaqəlidir.
Bəs şagirdi məktəbə adaptasiya olması üçün necə hazırlamaq lazımdır?
Psixoloq Gülnar Səttarova AzEdu.az-a açıqlaması zamanı bildirib ki, uşaq məktəbə başladığında lazımi qədər fiziki, psixi, zehni və sosial yetkinliyə malikdirsə, ciddi çətinliklər yaşanmaz. Valideynlərdən ayrılıb məktəbə uyğunlaşana qədər uşağın emosional yetkinlik formasına keçməsi, xronoloji yaşına uyğun öyrənmə və qavrama bacarıqlarına sahib olması lazımdır:
“Evdən ayrılabilmə bacarığını göstərməyən uşaqların məktəbə uyğunlaşması çətinləşir. Yetərli dərəcədə sosial təcrübəsi olmayan, ailəyə həddindən çox emosional bağlılığı olan uşaqların adaptasiya müddətini çətin keçdiyi müşahidə edilir. İki-üç həftədə adaptasiyası reallaşmayan uşaqlarda məktəbə qarşı neqativ reaksiyalar getdikcə artır və dərs saatlarında müxtəlif ağrılar, qusma kimi “məktəb fobiyası” deyilən problemlər üzə çıxır. Məktəbə getmədikdə isə bu problemin böyüməsinə yol açır. Bu səbəblə uşağın dərsə davamiyyəti ilk günlər özünün seçdiyi ailə üzvlərindən biri ilə təmin olunmalıdır”.
Psixoloqun sözlərinə görə, uşaqlar məktəbə həm psixoloji, həm də akademik hazırlıqlarını tamamladıqları vaxt məktəbə uyğunlaşma müddəti daha az olur:
“Uşaqlarda psixoloji hazırlığın təmin olunması üçün onlarda qayğı və sevgini paylaşma , sıra gözləmə, uğursuzluğa qarşı müqavimət bacarıqlarının inkişaf etməsi, anasından bağımsız (sərbəst) şəkildə hərəkət edə bilməsi, özgüvən hissinin inkişafı və eyni zamanda yaşıdları və böyüklərlə oyun oynama bacarığının olması lazımdır. Ailələrin bu mövzularda diqqətli və tədbirli olması bu müddətdə uşaqların məktəbə hazır olmalarına müsbət təsir göstərəcəkdir”.
Günel YAŞARQIZI
kitabı