Mütəxəssislər və uşaq psixoloqları arasında geniş yayılmış ortaq qənaət var: bağça uşağın gələcək inkişafında əsas pillədir.
AzEdu.az-ın əldə etdiyi məlumata əsasən,son illərdə aparılan yerli və beynəlxalq tədqiqatlar göstərir ki, erkən yaşda bağçaya getmək uşağın zehni, emosional və sosial inkişafı üçün son dərəcə mühüm rol oynayır.
Uşaq bağçaları nəyi dəyişir?
Bağçaya gedən uşaqlar bir çox vərdişləri daha erkən mərhələdə qazanırlar. Məsələn, sosiallaşma, paylaşmaq, növbə gözləmək, özünüifadə, qaydalara əməl etmək kimi davranışlar təkcə ailə daxilində deyil, ictimai mühitdə də formalaşmalıdır. Bağçada uşaq ilk dəfə öz ailəsinin çərçivəsindən kənara çıxaraq müxtəlif xasiyyətli həmyaşıdları ilə ünsiyyət qurur, müəllim-şagird münasibətini öyrənir.
Statistika nə deyir?
UNESCO-nun 2023-cü il hesabatına əsasən, bağçaya gedən uşaqların ibtidai siniflərdə uğur əldəetmə göstəricisi, getməyənlərlə müqayisədə təxminən 20-25% daha yüksək olur. Eyni zamanda, Finlandiya, İsveç, Yaponiya kimi təhsil sistemində uğur qazanmış ölkələrdə bağçaya getmək 3 yaşdan etibarən normaya çevrilib. Bu ölkələrdə məktəbəqədər təhsilə yanaşma oyuna əsaslanan öyrənmə, erkən oxumaq və yazmaq bacarığı qazandırmaq deyil, uşağın şəxsiyyətini və psixososial bacarıqlarını inkişaf etdirmək üzərində qurulub.
Bağçaya getməyən uşaqlar nə itirir?
Ev şəraitində böyüyən uşaqlar çox zaman yaxın ailə üzvləri ilə emosional olaraq daha güclü bağ qururlar. Amma bu, eyni zamanda onların ictimai çevrəyə adaptasiyasını gecikdirə bilər. Bağça təhsili almayan uşaqlar bəzən məktəbə başlayanda qrup daxilində davranmaq, müəllimlə ünsiyyət qurmaq və qaydalara riayət etməkdə çətinlik çəkirlər. Bundan əlavə, erkən yaşda dil bacarıqları da bağça mühitində daha sürətlə formalaşır.