“Moskva Şəhər Pedaqoji Universitetinin qərarına əsasən, pedagogiya ixtisasları istisna olmaqla, digər bütün ixtisaslar bağlanır.
Müasir ali təhsil siyasətində universitetlərin ixtisas strukturunu optimallaşdırması və resursları əsas missiyaya yönəltməsi geniş yayılmış praktika hesab olunur. Moskva Şəhər Pedaqoji Universitetinin (MŞPU) qərarına görə, pedaqogika xaricindəki bütün ixtisaslar bağlanır və tələbələr ya digər universitetlərə köçürülməli, ya da universitetdən xaric olunmalıdır”.
Bu sözləri AzEdu.az-a açıqlamasında Azərbaycan, Rusiya və Türkiyənin iqtisad elmləri doktoru, professor Zahid Məmmədov qeyd edib.
Onun sözlərinə görə, qərar əsasən resursların pedaqoji kadrların hazırlanmasına yönəldilməsi məqsədilə qəbul edilib:
“Moskva təcrübəsi göstərir ki, universitetlər tələbə sayının az olduğu və ixtisasın inkişaf imkanlarının məhdud olduğu sahələri bağlayaraq əsas missiyaya fokuslanır. Azərbaycanda isə bəzi universitetlər, əksinə, ixtisaslar açır, lakin həmin ixtisaslara uyğun müəllim heyəti və infrastruktur baxımından kifayət qədər təmin olunmur. Bu isə tələbələrin təhsilə çatışmazlıqlarla başlamasına səbəb olur.
Ali təhsil müəssisələri ixtisas açarkən tələb olunan müəllim heyətinin mövcudluğunu və resursların yetərliyini əsas kriteriya kimi nəzərə almalıdır. Tələbələr məlumatlandırılmış seçim edə bilməli, hüquqları qorunmalı və sosial təminatlar (məsələn, kredit, təqaüd, yataqxana) tam şəkildə təmin edilməlidir. Azərbaycan ali təhsil sistemində ixtisasların açılması strateji planlama əsasında həyata keçirilməli, yalnız formal açılış və tələbə cəlbi məqsədi daşımamalıdır.
2026-cı ildən etibarən Moskva Şəhər Pedaqoji Universitetində (MŞPU) pedaqoji olmayan proqramlar bağlanacaq. Bunlara “Sosiologiya”, aktyorluq sənəti, dizayn, dekorativ-tətbiqi sənət və xalq sənətkarlığı, hüquq, bələdiyyə idarəçiliyi, “Dizayn” və “Reklam və ictimaiyyətlə əlaqələr” ixtisasları daxildir. Universitet nümayəndələrinin bildirdiyinə görə, bu sahələrdə kifayət qədər inkişaf əldə olunmayıb: hər kursda bir qrupdan çox olmayıb və hər qrupda orta hesabla 15–25 tələbə təhsil alıb. Ümumilikdə, MŞPU-da pedaqoji olmayan ixtisaslarda təhsil alan tələbələr bütün universitet tələbələrinin cəmi 9%-ni təşkil edir.
Azərbaycanda isə bəzi universitetlərdə ixtisasların açılması praktik tələblərdən daha çox universitetlərin struktur maraqlarına uyğun şəkildə həyata keçirilir. Nəticədə bəzi hallarda tələbələr ixtisasa uyğun müəllim və resurs tapmaqda çətinlik çəkir ki, bu da təhsil keyfiyyətinə mənfi təsir göstərir.
Moskva təcrübəsi göstərir ki, ixtisasların bağlanması tələbələrin ixtisasına uyğun və keyfiyyətli təhsil almasına imkan yaradır. Bu səbəbdən ixtisasların açılması və bağlanması strategiyası yalnız tələbat və keyfiyyət meyarları əsasında həyata keçirilməlidir”.