2023-24-cü tədris ilində İngiltərədə 611,300 ibtidai məktəb yeri boş qalıb. Bu rəqəm ölkədə mövcud olan ümumi ibtidai məktəb yerlərinin təxminən 12%-ni təşkil edir ki, bu da uzun müddət ərzində qeydə alınmış ən yüksək boş yer nisbətlərindən biridir.
AzEdu.az xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, boş qalmış yerlərin artmasının bir neçə əsas səbəbi mövcuddur. İlk növbədə, demoqrafik dəyişikliklər önə çıxır. Son illərdə İngiltərədə doğum nisbəti azalıb və bəzi bölgələrdə uşaqların sayında ciddi düşüş müşahidə olunub. Bu, xüsusilə kiçik şəhər və kənd ərazilərində məktəb yerlərinin tam istifadəsini çətinləşdirir. Eyni zamanda, ailələrin daha əlverişli və keyfiyyətli təhsil imkanları axtarışı da boş yerlərin yaranmasına təsir göstərir; bəzi valideynlər uşaq üçün yaxınlıqda olmayan, amma daha yüksək akademik nəticələri olan məktəblərə müraciət edir, nəticədə yerli məktəblərdə boşluqlar meydana çıxır.
Hesabatda həmçinin qeyd olunur ki, boş qalmış yerlərin artması yerli idarələr üçün maliyyə təzyiqini daha da artırır. Məktəblər üçün dövlət tərəfindən ayrılan büdcə əsasən şagird sayı əsasında hesablanır. Şagird sayı azaldıqca, məktəblərin maliyyə resursları da azalır və bu, tədrisin keyfiyyətinə və məktəb infrastrukturlarının saxlanmasına mənfi təsir göstərə bilər. Belə hallarda məktəblər müəllim heyətini saxlamaq, avadanlıqları yeniləmək və əlavə təhsil proqramlarını davam etdirməkdə çətinlik çəkirlər.
Boş yerlərin yüksək nisbəti həm də planlaşdırma məsələlərini aktuallaşdırır. Yerli idarələr məktəb şəbəkəsini optimallaşdırmaq, bəzi məktəblərin birləşdirilməsi və ya fəaliyyətinin dayandırılması kimi qərarlar vermək məcburiyyətində qalırlar. Lakin bu proses sosial və siyasi baxımdan həssasdır, çünki məktəblərin bağlanması valideynlər və icmalar üçün narazılıq yarada bilər.