Alimlərin və tədqiqatçıların apardığı çoxsaylı araşdırmalar göstərir ki, uşağın hansı ayda dünyaya gəlməsi ilə onun ağıllı və ya intellektual olması arasında birbaşa elmi əlaqə yoxdur.
AzEdu.az-ın araşdırmasına görə, Harvard Universiteti, London İqtisadiyyat Məktəbi və digər nüfuzlu elmi mərkəzlərin uzunmüddətli tədqiqatlarında vurğulanır ki, intellekt səviyyəsi əsasən genetika və mühit faktorlarının qarşılıqlı təsiri nəticəsində formalaşır.
Məsələn, britaniyalı tədqiqatçı Malcolm Gladwell və onun istinad etdiyi təhsil araşdırmaları göstərir ki, bəzi aylarda xüsusilə payız aylarında (sentyabr–oktyabr) doğulan uşaqlar məktəbin ilk illərində daha uğurlu görünə bilərlər. Lakin alimlər bu halı intellektlə deyil, “nisbi yaş effekti” ilə izah edirlər. Yəni həmin uşaqlar sinif yoldaşlarından bir qədər böyük olduqları üçün fiziki və psixoloji baxımdan daha hazırlıqlı olurlar. Bu fərq zaman keçdikcə tamamilə aradan qalxır.
ABŞ Milli Uşaq İnkişafı İnstitutunun (NICHD) apardığı araşdırmalara görə isə uşağın zehni inkişafına ən güclü təsir edən amillər valideynlərlə ünsiyyət, erkən yaşda kitab oxunması, emosional dəstək, keyfiyyətli təhsil və sağlam qidalanmadır. Doğum ayı bu siyahıda həlledici faktor kimi yer almır.
Nəticə olaraq, alimlərin ümumi qənaəti budur ki, ağıllı uşaqlar ilin istənilən ayında dünyaya gələ bilər. Uşağın potensialını üzə çıxaran əsas amil onun hansı ayda doğulması yox, hansı mühitdə böyüməsi və necə dəstəklənməsidir.