Son illərdə uşaqların erkən yaşda təhsilə başlamasının əhəmiyyəti dünya alimləri tərəfindən daha çox diqqət mərkəzinə çəkilir. Xüsusilə sosial-iqtisadi vəziyyəti aşağı olan ailələrdən çıxan uşaqlar üçün məktəbə erkən başlamağın onların gələcək intellektual inkişafına necə təsir etdiyi ilə bağlı suallar aktuallıq qazanıb. Bu istiqamətdə İndoneziyada aparılan yeni bir tədqiqat isə məsələyə mühüm elmi əsaslar təqdim edir.
AzEdu.az-ın araşdırmasına görə, uşaqların erkən yaşda təhsil alması onların zehni bacarıqlarının inkişafına ciddi təsir göstərir. Araşdırma doğma qardaş və bacılar arasında aparılıb və məqsəd erkən təhsilin uzunmüddətli təsirlərini müqayisəli şəkildə öyrənmək olub.
Tədqiqatın nəticələrinə görə, erkən dövrdə məktəbə başlayan uşaqların yetkinlik yaşında məntiqi və abstrakt düşünmə kimi cognitive bacarıqları daha yüksək səviyyədə inkişaf edib. Bu fərq xüsusilə sosial-iqtisadi baxımdan zəif ailələrdən olan uşaqlar arasında daha aydın müşahidə olunub.
Alimlər qeyd edirlər ki, təhsil sadəcə akademik bilik verməklə kifayətlənmir. Belə ki, o, uşağın zehni potensialını formalaşdırmaqda, gələcəkdə qərarvermə və problem həll etmə bacarıqlarını gücləndirməkdə mühüm rol oynayır.
Nəticə olaraq bu araşdırma göstərir ki, erkən təhsilə investisiya etmək, xüsusilə imkansız ailələrdən olan uşaqlar üçün, uzunmüddətli və dayanıqlı sosial inkişafın əsas şərtlərindən biridir.