Son illərdə təhsil sahəsində süni intellektin (Sİ) rolu getdikcə artmaqda davam edir və bu sahədə qabaqcıl ölkələrdən biri də Sinqapurdur.
AzEdu.az xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, OECD-nin 2024-cü ilin Teaching and Learning International Survey (TALIS) araşdırması süni intellekt texnologiyalarının müəllimlər tərəfindən istifadəsi ilə bağlı əhəmiyyətli məlumatlar ortaya qoyub. Araşdırmanın nəticələrinə görə, Sinqapur müəllimlərinin təxminən 75%-i dərs vermək və tələbələrin öyrənmə prosesini dəstəkləmək məqsədilə süni intellektdən aktiv şəkildə istifadə edir.
Bu göstərici dünyada müəllimlərin süni intellektdən istifadəsi üzrə orta səviyyə olan 36% ilə müqayisədə iki dəfədən çoxdur və Sinqapuru bu sahədə qlobal lider mövqeyinə gətirir. Müəllimlər süni intellekti əsasən fərdi tədris planlarının hazırlanmasında, tələbə nailiyyətlərinin izlənməsində və qiymətləndirmədə, həmçinin dərs materiallarının zənginləşdirilməsində tətbiq edirlər.
Sinqapur Təhsil Nazirliyi (MOE) bu innovativ texnologiyaların tədris prosesinə inteqrasiyasını prioritet kimi müəyyən edib və müəllimlərin süni intellekt alətlərindən səmərəli istifadə etməsi üçün xüsusi təlim proqramları təşkil edir. Məqsəd həm müəllimlərin iş yükünü azaltmaq, həm də tələbələrin fərdi ehtiyaclarına uyğun daha effektiv öyrənmə mühiti yaratmaqdır.
Bu nailiyyət həm də Sinqapurun təhsil sisteminin çevikliyini və yeniliklərə açıq olmasını nümayiş etdirir. Müəllimlərin süni intellektdən istifadəsi təkcə texnoloji inkişafı deyil, həm də təhsil keyfiyyətinin yüksəldilməsini təmin edən mühüm addım kimi qiymətləndirilir.
Nəticə olaraq Sinqapurun təhsil sahəsində süni intellektin tətbiqi sahəsində qlobal miqyasda lider mövqedə olması, ölkənin gələcəkdə də bu sahədə yenilikçi təşəbbüslərlə seçiləcəyini və dünya təhsil standartlarına təsir edəcəyini göstərir.