Ali təhsil ölkələrin iqtisadi, sosial və texnoloji inkişafında əsas amillərdən biri hesab olunur. Xüsusilə inkişaf etmiş ölkələrdə gənc nəslin universitet və digər ali təhsil müəssisələrində təhsil alma səviyyəsi, həm fərdi rifah, həm də milli inkişaf baxımından strateji əhəmiyyət daşıyır.
AzEdu.az xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, 2025-ci ilin sentyabr ayında OECD tərəfindən yayımlanan “Education at a Glance 2025” adlı beynəlxalq hesabatda Yaponiyanın bu sahədəki nailiyyətləri xüsusi diqqət çəkir.
OECD-nin son hesabatına əsasən, Yaponiyada 25‑34 yaş arası gənc əhalinin 66%-i ali təhsilə malikdir. Bu göstərici 2019-cu ildə 62% idi və son beş ildə 4% artım qeydə alınıb. Bu yüksəliş Yaponiya üçün vacib bir meyldir və ölkənin təhsil siyasətindəki effektiv dəyişikliklərin nəticəsi kimi qiymətləndirilir.
Müqayisə üçün qeyd edək ki, OECD ölkələrinin ortalama göstəricisi bu yaş qrupunda 47% təşkil edir. Beləliklə, Yaponiya bu baxımdan OECD ölkələri arasında lider mövqedə qərarlaşır.
Hökumət ali təhsilin keyfiyyətini artırmaqla yanaşı, ona çıxış imkanlarını da genişləndirib.Təhsil proqramlarının əmək bazarına uyğunlaşdırılması, texnologiyanın tədrisə inteqrasiyası və beynəlxalq mübadilə proqramlarının təşviqi ali təhsilə marağı artırıb.Ailələr və işəgötürənlər ali təhsili vacib investisiya kimi görür.
Bundan əlavə, Yaponiyada qızların ali təhsildə iştirakı da artmaqdadır. Qadınların ali təhsil səviyyəsi kişilərlə müqayisədə əvvəlki illərlə nisbətdə xeyli yaxınlaşıb.
OECD-nin “Education at a Glance 2025” hesabatında Yaponiyanın ali təhsil sahəsindəki inkişafı, ölkənin gələcək üçün hazırlıqlı və rəqabətqabiliyyətli bir cəmiyyət qurmaq istiqamətində atdığı mühüm addımları əks etdirir. Gənc nəsildə ali təhsilin yayılması yalnız əmək bazarında rəqabət gücünü artırmır, eyni zamanda ölkənin elmi, texnoloji və sosial inkişafına da təkan verir.Bu uğur modeli, xüsusilə inkişaf etməkdə olan ölkələr üçün təhsilin planlı şəkildə təşkili və dəstəklənməsinin necə böyük nəticələr verə biləcəyinə yaxşı bir nümunədir.