Azedu.az

“Sertifikasiya sadəcə imtahan deyil, inkişaf fürsətidir”

Sertifikasiya

25 İyun 2025, 14:20
“Sertifikasiya sadəcə imtahan deyil, inkişaf fürsətidir”

Sertifikasiya prosesinin müəllimlərin motivasiyasına, işə münasibətinə və pedaqoji davranışına təsiri çoxşaxəli və dərin xarakter daşıyır. Bu proses artıq sadəcə bir qiymətləndirmə mexanizmi deyil, eyni zamanda müəllim peşəsinin gələcəkdə necə formalaşacağına istiqamət verən mühüm bir dönüş nöqtəsidir.

AzEdu.az-a bu sözləri Təhsil İşçilərinin Həmrəyliyi Alyansının (TİHA) sədri, təhsil eksperti Əmrah Həsənli söyləyib.

163251

“Müəllimlər üçün sertifikasiya özünü davamlı inkişaf və peşəkar məsuliyyət kontekstində qiymətləndirmə fürsəti kimi qəbul olunur. Bu da onların daxili motivasiyasını artırır, çünki bilirlər ki, bu proses onların bilik və bacarıqlarını təkcə yoxlamaqla qalmır, həm də onları yenidən formalaşdırır və təkmilləşdirir. Beləcə, müəllimlər passiv yanaşmadan aktiv öyrənmə və inkişaf istiqamətinə yönəlir, işə münasibətləri daha məqsədyönlü və məsuliyyətli olur.

Bundan əlavə, sertifikasiya müəllimlərin pedaqoji davranışına da təsir edir. Ənənəvi, bəzən birtərəfli və formal dərs modeli yerini daha interaktiv, şagirdmərkəzli və kommunikativ metodlara verir. Müəllimlər dərslərini planlaşdırarkən daha çox şagirdlərin fərdi ehtiyaclarını, onların psixoloji xüsusiyyətlərini nəzərə almağa çalışır. Bu da pedaqoji keyfiyyətin yüksəlməsinə səbəb olur. Sertifikasiya müəllimləri təkcə bilik sahibi olmaqla kifayətlənməməyə, həm də onların tətbiqini, innovativ metodları dərsin içində uğurla həyata keçirməyə təşviq edir".

Ə.Həsənli söyləyib ki, sertifikasiyanın təsiri müəllimlərin özlərinə olan inamını da artırır:

“Çünki bu prosesdə uğur qazanmaq üçün ciddi hazırlıq, özünüqiymətləndirmə və peşəkar standartlara riayət etmək tələb olunur. Uğurlu nəticə müəllimlərdə öz peşələrinə hörmət və nüfuz hissini daha da gücləndirir, bu isə işə münasibətdə müsbət dönüş yaradır. Eyni zamanda, sertifikasiya müəllimləri peşəkar cəmiyyətin bir hissəsi kimi birləşdirir, onların əməkdaşlıq və təcrübə mübadiləsinə marağını artırır.

Təbii ki, sertifikasiya prosesində hələ də bəzi çətinliklər, xüsusən bərabərsizlik, resurs çatışmazlığı və psixoloji yük kimi məsələlər mövcuddur. Lakin mən inanıram ki, bu mexanizm təkmilləşdikcə, müəllimlərə yalnız yoxlama deyil, həm də dəstək və inkişaf üçün şərait yaradıldıqca, təhsilin keyfiyyəti fundamental şəkildə yüksələcək. Sertifikasiya müəllim peşəsinin modernləşməsinə, motivasiyanın artırılmasına və pedaqoji davranışların transformasiyasına real təkan verən sistemə çevrilməkdədir”.

“Mən belə düşünürəm ki, sertifikasiya Azərbaycan təhsilində müəllimlərin peşəkar statusunu yüksəldən və təhsilin ümumi səviyyəsini qaldıran güclü vasitədir”, - deyə ekspert qeyd edib:

“Onun uğuru müəllimlərə göstərilən davamlı dəstəkdən, şəffaflıqdan və ədalətli yanaşmadan asılıdır. Bu zaman sertifikasiya təkcə bir imtahan yox, müəllimlərin peşəkar inkişafının vacib mərhələsi kimi qəbul ediləcək, nəticədə təhsil sistemində sağlam və dayanıqlı dəyişikliklər baş verəcək”.

TƏCİLİ! Gərnginlik dayanmır - İran PUA-larla vurulur
Son xəbərlərDaha çox