Oksford Universitetinin yeni araşdırması Böyük Britaniyada şagird və tələbələr arasında süni intellektin (SI) təhsil bacarıqlarına mənfi təsir göstərdiyinə dair artan narahatlığı üzə çıxarıb.
AzEdu.az-ın məlumatına görə, The Guardian qəzeti yazır ki, 13–18 yaş arası şagirdlərin yalnız 2 faizi süni intellektdən ümumiyyətlə istifadə etmədiyini, 80 faizi isə bu texnologiyadan mütəmadi şəkildə faydalandığını bildirib. Buna baxmayaraq, iştirakçıların 62 faizi süni intellektin öyrənmə və şəxsi inkişaflarına mənfi təsir göstərdiyini deyib.
Araşdırma nəticələrinə görə, hər dörd tələbədən biri SI-nin “öyrənmədən düzgün cavab tapmağı çox asanlaşdırdığını” bildirib. 12 faiz şagird isə süni intellektin onların yaradıcı düşünmə qabiliyyətini məhdudlaşdırdığını qeyd edib.
Generativ süni intellekt üzrə ekspert Alexandra Tomescu bildirib ki, şagirdlərin 60 faizi bu texnologiyanın “orijinal işi deyil, kopyalamağı təşviq etdiyini” düşünür:
“Bu nəticə göstərir ki, gənclər məktəb işlərinin məqsədini çox yaxşı anlayır və kifayət qədər yetkin düşüncəyə sahibdirlər.”
Araşdırma həmçinin texnologiya asılılığı ilə bağlı narahatlıqları da önə çıxarıb. Massaçusets Texnologiya İnstitutunun (MIT) analoji tədqiqatı da süni intellektdən asılılığın uzunmüddətli təhsil nəticələrinə mənfi təsir göstərə biləcəyini vurğulamışdı.
Sorğuda iştirak edən 2000 şagirddən yarısı həmyaşıdlarının müəllimlərdən gizli şəkildə süni intellektdən istifadə etdiklərini düşündüyünü bildirib. Bir çoxları isə SI-dən məsuliyyətlə istifadə qaydaları barədə müəllimlərdən daha çox rəhbərlik gözlədiklərini qeyd edib. Bu məqsədlə Oksford Universiteti “AI Təlim Mərkəzi” yaradaraq müəllimlərin bu sahədə dəstəklənməsini planlaşdırır.
Tələbələrin 31 faizi süni intellektin bacarıqlarına mənfi təsir göstərmədiyini, 18 faizi onun problemləri daha aydın anlamağa kömək etdiyini, 15 faizi isə “yeni və daha yaxşı ideyalar” formalaşdırmağa şərait yaratdığını bildirib.