Hindistanın Indian Institute of Information Technology Allahabad (IIIT-A) universiteti görmə qabiliyyəti məhdud uşaqlar üçün süni intellekt (AI) əsaslı yeni tədris aləti üzərində işə başlayıb. Layihə ölkənin Uttar Pradeş ştatında həyata keçirilir və Uttar Pradesh Elmlər və Texnologiya Şurası tərəfindən maliyyələşdirilir.
AzEdu.az xarici mənbədən aldığı məlumata əsasən xəbər verir ki, yeni alətin əsas məqsədi görmə məhdudiyyətli uşaqların dərsliklərə və vizual tədris materiallarına asanlıqla çıxışını təmin etməkdir. Sistem yazılı mətnləri səsli şəkildə oxuyur, şəkillər və qrafiklər haqqında audio izahlar təqdim edir. Süni intellekt modulu uşağın yaşına və anlayış səviyyəsinə uyğun dil seçərək məlumatı sadə və aydın formada təqdim edir.
Hazırda layihə sınaq mərhələsindədir və əsas diqqət dərsliklər üçün “alt-mətnlərin” yaradılmasına yönəlib. Bu mətnlər daha sonra audio fayllara çevriləcək və interaktiv tədris platformasında istifadə olunacaq.
Tədqiqat qrupu bildirir ki, bu təşəbbüs Hindistanın Milli Təhsil Siyasəti 2020 (NEP 2020) çərçivəsində inklüziv təhsilin inkişafına xidmət edir. Məlumata görə, təkcə Uttar Pradeş ştatında təxminən 1,8 milyon görmə qabiliyyəti məhdud şəxs yaşayır və onların çoxu təhsil resurslarına məhdud çıxış imkanına malikdir.
Mütəxəssislər hesab edir ki, bu cür layihələr inklüziv təhsilin keyfiyyətini artırmaqla yanaşı, uşaqlarda müstəqil öyrənmə bacarıqlarını da gücləndirəcək. Bununla belə, ekspertlər qeyd edir ki, layihənin uğuru üçün yerli dillərdə uyğunlaşdırma, internet və cihaz təminatı, eləcə də müəllimlərin təlimi vacibdir.
Layihənin gələn il pilot məktəblərdə sınaqdan keçirilməsi planlaşdırılır.