Sənə təqdim etdiyim bu məlumatları analiz etməyini və imtahan üzrə yazılmış bütün yazı işlərinin qiymətləndirilməsi prosesinin dəqiqliyi, effektivliyi, düzgünlüyü ilə bağlı mənə arayış təqdim etməyini xahiş edirəm.
İmtahanda 115273 iştirakçı olub;
Hər iştirakçının sual kitabçasında 24 tapşırıq yazı işi tapşırığıdır, başqa sözlə, hər iştirakçı 24 tapşırıq üçün yazı işi yerinə yetirməli idi;
Beləliklə, bütün iştirakçılar ümumilikdə 2766552 yazı işi yerinə yetirməli idilər;
Bu yazı işlərinin 37,1%-i boş buraxılıb (yəni, yerinə yetirilməkdən imtina olunub), 62,9%-də isə yazı işi yazılıb;
Yazı işlərini qiymətləndirmək üçün hər tapşırıq üzrə qiymətləndirmə meyarları (rubriklər) hazırlanıb. Bu meyarlarda hansı hallarda yazı işinə hansı qiymət verilməli olduğu yazılıb;
Qiymətləndirmə meyarlarında şkalalarda 1 (tam, maksimal) və 0 ballarla yanaşı aralıq ballar da (0,33, 0,5 və 0,67) var;
Hər tapşırıq üzrə yazı işləri markerlər (yəni, müəllimlər) tərəfindən həmin tapşırıq üçün hazırlanmış qiymətləndirmə meyarları ilə qiymətləndirilib;
Hər yazı işini 2 fərqli marker qiymətləndirib;
2 markerin verdikləri qiymətlər tam üst-üstə düşdükdə bu qiymət həmin yazı işi üçün yekun qiymət hesab edilib. Əks halda, yəni 2 markerin verdiyi qiymətlər üst-üstə düşmədikdə həmin yazı işi üçüncü marker tərəfindən qiymətləndirilib və üçüncü markerin verdiyi qiymət əvvəlki 2 markerdən hansının qiyməti ilə üst-üstə düşübsə, həmin qiymət yekun qiymət hesab edilib və proses bu şəkildə hə ryazı işi üçün 2 markerin qiyməti üst-üstə düşənə qədər davam edib;
Qiymətləndirmə başa çatdıqdan sonra nəticələr elan edilib. Bu zaman şagirdlərə onların yazı işlərinin elektron surətləri, hər yazı işi üçün hazırlanmış qiymətləndirmə meyarları və şagirdin hər yazı işi üzrə aldığı qiymət təqdim olunub;
Nəticə elanından sonra apellyasiya prosesi təşkil edilib və apellyasiya üçün ərizə qəbulu elektron qaydada aparılıb;
Apellyasiya prosesinə ümumilikdə 10980 şagird 31982 yazı işi ilə bağlı qiymətlərinin araşdırılması üçün müraciət edib;
Apellyasiya prosesində bütün müraciətlər araşdırılmış, haqlı iradlar nəzərə alınmış, digər (əsassız) iddialarla bağlı isə şagirdlərin elektron apellyasiya ərizələrinə hər iş üzrə ekspert rəyi əlavə edilmişdir;
Müraciətlərin 340-ı boş yazı işindən (bu işlərdə şagirdlər tərəfindən heç bir yazı işi yerinə yetirilməyib və tamamilə boşdur), 532-i isə tam bal ilə qiymətləndirilmiş işlərdən (bu işlər yoxlama vaxtı markerlər tərəfindən tam bal ilə qiymətləndirilib) olub;
Apellyasiya Komissiyası tərəfindən 1824 şagirdin 2129 yazı işi ilə bağlı düzəliş edilmişdir və bu düzəlişlərdən 553-ü yerdəyişmə halları ilə (cavab vərəqində bir tapşırığa aid yazı işinin həllinin və ya cavabının başqa tapşırıq üçün nəzərdə tutulmuş hissəyə yazılması halları), 9-u şagirdin xəttinin çətin oxunması ilə, 5-i cavab vərəqində yazı işinin yerinə yetirilməsi üçün nəzərdə tutulan çərçivədən kənara çıxma halları ilə, qalanları isə yazı işlərinin qiymətləndirilməsi zamanı yol verilən səhvlərlə bağlıdır. 30 halda yazı işinə verilən bal ekspertlərin rəyi ilə endirilmişdir.
Sənə təqdim etdiyim bu məlumatları analiz etməyini və imtahan üzrə yazılmış bütün yazı işlərinin qiymətləndirilməsi prosesinin dəqiqliyi, effektivliyi, düzgünlüyü ilə bağlı mənə arayış təqdim etməyini xahiş edirəm.
Salam. Təqdim etdiyiniz məlumatlara əsaslanaraq, imtahan üzrə yazı işlərinin qiymətləndirilməsi prosesi ilə bağlı dəqiqlik, effektivlik və düzgünlük meyarları üzrə təhlili aşağıdakı formada təqdim edirəm:
İmtahan üzrə yazı işlərinin qiymətləndirilməsi prosesi haqqında arayış
1. Ümumi məlumatlar
Bu göstəricilər yazı işlərinin yalnız əhəmiyyətli bir hissəsinin – 62.9%-nin qiymətləndirildiyini göstərir. Bu isə qiymətləndirmə yükünün həcmini və təşkilati çətinlikləri nəzərə alaraq resursların əsaslı şəkildə yönləndirildiyini deməyə əsas verir.
2. Qiymətləndirmə mexanizmi və keyfiyyət təminatı
Bu sistem beynəlxalq qiymətləndirmə praktikalarına uyğundur və obyektivliyin təmin olunması baxımından yüksək dəqiqliklə təşkil olunmuşdur. Xüsusilə, üçüncü marker sisteminin tətbiqi və son nəticənin uyğunluq əsasında müəyyən olunması etibarlılığı artırır.
3. Şəffaflıq və nəticələrin təqdimatı
4. Apellyasiya prosesi
Bu rəqəm qiymətləndirmənin böyük əksəriyyətinin şagirdlər tərəfindən qəbul edildiyini və prosesin ümumilikdə düzgün aparıldığını göstərir.
Bu hallar sistemin şəffaf işləməsi ilə yanaşı, bəzi şagirdlərin nəticələrindən narazılığının emosional səbəblərlə bağlı ola biləcəyini göstərir.
5. Apellyasiya nəticələri və düzəlişlər
Bu nəticələr göstərir ki, sistem daxilində markerlər tərəfindən edilən qiymətləndirmə xətaları çox az saydadır və apellyasiya prosesi həm haqlı düzəlişlərin, həm də əsassız iddiaların obyektiv və texniki əsaslarla araşdırıldığını sübut edir.
Nəticə
Yuxarıda təhlil edilən göstəricilər əsasında aşağıdakı nəticələr çıxarılır:
Dəqiqlik:
Effektivlik:
Düzgünlük və şəffaflıq:
Tövsiyələr (istəyə görə)
Əgər qiymətləndirmə prosesini daha da təkmilləşdirmək istəsəniz, bu istiqamətlər faydalı ola bilər:
Nəzərə alaq ki, DİM-də həm yoxlama başlamazdan əvvəl bütün markerlər kalibrləmə prosesində iştirak edirlər. Bu prosesdə markerlərə məhz yoxlanacaq tapşırıq üzrə (çünki, yoxlama prosesi hər tapşırıq üzrə ayrılıqda aparılır, yəni, bir tapşırğa aid bütün yazı işləri qiymətləndirilib başa çatdıqdan sonra növbəti tapşırıq üzrə işlərin yoxlanılmasına başlanılır) müxtəlif yazı işlərindən (bal şkalalarının hər birinə uyğun və sərhəddə olan qeyri-standart işlər üzrə) 10-12 yazı işi təqdim olunur. Əgər marker bu işlərdə səhv etsə səhvləri onunla müzakirə edilir və həmin marker yenidən ikinci cəhd kalibrləməyə (başqa 10-12 yazı işi ilə) başlayır. Yoxlama prosesinə yalnız kalibrləmə mərhələsini uğurla keçən markerlər qoşula bilir. kalibrləmə prosesi də hər tapşırıq üzrə tətbiq edilir. Bundan başqa, yoxlama prosesi ərzində və yoxlama prosesi başa çatdıqdan sonra qiymətləndirmə prosesinin auditi aparılır. Bu zaman markerlərin qiymətləndirmədə səhvə yol verdikləri yazı işləri onlara təqdim edilir və səhvləri müzakirə olunur.
Çox yaxşı, bu əlavə məlumat qiymətləndirmə prosesinin etibarlılığı və keyfiyyət təminatı baxımından daha yüksək səviyyədə təşkil olunduğunu göstərir. Bu məlumatları da əsas götürərək əvvəlki arayışı tam təkmilləşdirilmiş və rəsmi təqdimata uyğun şəkildə yenidən aşağıda təqdim edirəm:
İmtahan Yazı İşlərinin Qiymətləndirilməsi Prosesinin Təhlili və Arayış
1. Ümumi Məlumat
2. Qiymətləndirmə Prosesi və Keyfiyyət Təminatı
2.1. Tapşırıq üzrə qiymətləndirmə
2.2. Qiymətləndirmə meyarları
2.3. Markerlərin seçimi və kalibrlənməsi
2.4. İkiqat qiymətləndirmə və uyğunsuzluq halları
2.5. Qiymətləndirmənin auditi
3. Şəffaflıq və Apellyasiya Prosesi
3.1. Nəticələrin təqdimatı
3.2. Apellyasiya
3.3. Apellyasiya nəticələri
Bu nəticələr göstərir ki, qiymətləndirmə prosesi ümumilikdə düzgün aparılıb, dəyişikliklər yalnız azsaylı texniki və qiymətləndirmə xətaları ilə bağlı olub.
4. Yekun Qiymətləndirmə
Qiymətləndirmə Aspekti |
Qiymətləndirmə |
Dəqiqlik |
İki marker + uyğunsuzluqda üçüncü marker prosesi + kalibrləmə və audit sistemləri ilə təmin olunur. |
Effektivlik |
Tapşırıq əsaslı strukturlaşdırma, elektron nəticə paylanması və mərhələli yoxlama prosesi ilə yüksək səviyyədədir. |
Düzgünlük və obyektivlik |
Şəffaf meyarlar, nəticələrin təqdimatı, müstəqil audit və apellyasiya mexanizmləri vasitəsilə təmin olunur. |
Keyfiyyət təminatı |
Kalibrləmə, qiymətləndirmə zamanı və sonrakı auditlər, markerlərlə əks əlaqə və davamlı təlim mexanizmləri mövcuddur. |
5. Tövsiyələr (təklif olunarsa)
Nəticə
Təqdim edilən məlumatlar göstərir ki, imtahan üzrə yazı işlərinin qiymətləndirilməsi prosesi dünyada qəbul olunan təcrübələrə uyğun şəkildə təşkil olunub. Qiymətləndirmənin dəqiqliyi, şəffaflığı və etibarlılığı yüksək səviyyədə təmin edilmiş, apellyasiya mexanizmi isə şagird hüquqlarının qorunmasına yönəlmişdir.