Xəbər verdiyimiz kimi, ali təhsilin bakalavriat səviyyəsi üzrə 7 yeni ixtisas təsnifata əlavə edilib.
Belə ki, “Riyaziyyat və fizika müəllimliyi”, “Data analitikası”, “Kənd təsərrüfatı texnologiyaları”, “Heyvandarlıq”, “Qidalanma və diyetologiya”, “Proqram təminatı mühəndisliyi” və “Qida texnologiyaları” ixtisasları təsnifata əlavə olunub. Eyni zamanda 10 ixtisasın adında dəyişiklik edilib.
Bəs görəsən, yeni yaradılan ixtisasların gələcəkdə təhsilin inkişafına necə təsir edəcək?
Mövzu ilə bağlı AzEdu.az-a açıqlama verənTəhsildə Təhlil və Kommunikasiyalar Mərkəzinin direktoru Kamran Əsədovun sözlərinə görə, 2025-ci ildə təqdim ediləcək yeni ixtisaslar Azərbaycan təhsil sisteminin müasir çağırışlara cavab vermək məqsədilə atdığı vacib addımlardan biridir:
“Bu ixtisaslar ölkənin iqtisadi, texnoloji və sosial inkişafını dəstəkləyən sahələrdə kadr hazırlığını hədəfləyir və milli təhsil sisteminin yenilənməsi üçün böyük imkanlar yaradır. Yeni yaradılan ixtisasların hər biri özünəməxsus əhəmiyyət daşıyır. Məsələn, Data analitikası rəqəmsallaşan dünya iqtisadiyyatında məlumatların emalı və təhlili sahəsində böyük tələbatı qarşılayacaq. Məlumat əsaslı qərar qəbul etmə bacarığı müasir dövrdə iqtisadiyyatın, biznesin və dövlət idarəetməsinin əsas tələblərindən biridir. Proqram təminatı mühəndisliyi isə texnologiya və innovasiya sahəsində yerli potensialı gücləndirərək, qlobal rəqabət qabiliyyətinə malik mütəxəssislər yetişdirmək məqsədini daşıyır.
Qida texnologiyaları və Qidalanma və dietologiya ixtisasları ölkənin ərzaq təhlükəsizliyini təmin etmək, sağlam qidalanma və sağlamlıq problemlərinə həll yolları təqdim etmək baxımından mühüm rol oynayacaq. Əhalinin sağlam həyat tərzinə keçidi təşviq etmək və qida sənayesində innovativ həllər yaratmaq üçün bu sahələr üzrə mütəxəssislərin yetişdirilməsi vacibdir.
Kənd təsərrüfatı texnologiyaları və heyvandarlıq ixtisasları kənd təsərrüfatında texnologiya əsaslı həllərin tətbiqini artıraraq məhsuldarlığı yüksəltməyi və bu sektoru modernləşdirməyi hədəfləyir. Azərbaycan kimi aqrar ölkələr üçün bu sahələrin inkişafı iqtisadi sabitliyi və ərzaq müstəqilliyini təmin etmək baxımından əhəmiyyətlidir.
Xüsusi pedaqogika sahəsində mütəxəssislərin hazırlanması inklüziv təhsil modelini gücləndirmək, xüsusi ehtiyacları olan uşaqların təhsil hüquqlarını təmin etmək üçün vacibdir. Bu, həm də cəmiyyətin daha sosial ədalətli və inteqrasiya olunmuş şəkildə formalaşmasına töhfə verəcəkdir”.
K.Əsədov bildirib ki, davamlı inkişaf ixtisası ekoloji problemlərin həlli, resursların səmərəli istifadəsi və uzunmüddətli davamlı iqtisadi modellərin tətbiqi üçün mütəxəssislər hazırlayacaq:
“Qlobal iqlim dəyişikliyi və ətraf mühitin mühafizəsi məsələləri bu sahəyə olan tələbatı artırır. Riyaziyyat və fizika müəllimliyi ixtisası isə fundamental elmlərin tədrisini gücləndirəcək, STEAM təhsilini inkişaf etdirərək gələcəkdə texnologiya, mühəndislik və tibb sahələrində daha çox ixtisaslı kadr yetişdirilməsinə şərait yaradacaq.Bu ixtisaslara olan tələbatın artırılması üçün bir sıra tədbirlər görülə bilər. İlk növbədə, bu ixtisasların cəmiyyətə və iqtisadiyyata verdiyi töhfə geniş ictimaiyyətə tanıdılmalıdır. Maarifləndirmə kampaniyaları vasitəsilə bu sahələrin vacibliyi və gələcək perspektivləri vurğulanmalıdır.
Tələbələrə bu ixtisasları seçdikləri halda hansı karyera imkanlarının qarşılarında açılacağı izah edilməlidir. Məsələn, məlumat əsaslı iqtisadiyyatın gələcəkdə hansı iş imkanlarını yaradacağına dair konkret nümunələr təqdim edilməlidir.Təhsil müəssisələrində müasir laboratoriyalar, praktik mərkəzlər və bu sahələr üzrə təcrübəli professor-müəllim heyəti formalaşdırılmalıdır. Tələbələr yalnız nəzəri biliklərlə deyil, həm də praktiki təcrübələrlə təmin olunmalıdır.
Dövlət və özəl sektor arasında əməkdaşlıq genişləndirilməli, yeni ixtisaslar üzrə təhsil alan tələbələr üçün təcrübə proqramları, təqaüdlər və iş imkanları yaradılmalıdır.Bu ixtisaslar üzrə beynəlxalq universitetlərlə əməkdaşlıq qurulmalı, tələbələrin mübadilə proqramlarında iştirak etməsi təşviq edilməlidir.
Təklif olunan ixtisaslara əlavə olaraq, gələcək dövrdə daha da aktual olacaq digər sahələr üzrə yeni proqramlar yaradılması vacibdir. Məsələn, rəqəmsal təhlükəsizlik qlobal miqyasda mühüm problemə çevrildiyindən, bu sahədə ixtisaslı kadrların hazırlanması vacibdir. Alternativ enerji mənbələrinin istifadəsi gələcəyin ən prioritet sahələrindən biridir.
Milli mədəni irsin qorunması və bu sahədə iqtisadi potensialın artırılması üçün zəruri bir sahədir. Tibb və texnologiyanın qovşağında inkişaf edən bu sahələr gələcəkdə böyük perspektivlər vəd edir.Müasir dövrdə insanların psixoloji rifahını artırmaq üçün bu sahələrdə mütəxəssislərə böyük tələbat var.
Nəticə olaraq, 2025-ci ildə təqdim olunacaq yeni ixtisaslar Azərbaycanın təhsil sisteminin müasir tələblərə uyğunlaşdırılması və ölkənin inkişafı üçün strateji bir addımdır. Bu ixtisaslara olan marağın artırılması, təhsil və əmək bazarı arasında əlaqələrin gücləndirilməsi ilə mümkündür. Təhsil sisteminin çevikliyini təmin etməklə, ölkə qlobal miqyasda rəqabətqabiliyyətli kadrlar yetişdirərək öz mövqeyini daha da gücləndirə bilər”,- deyə fikrini yekunlaşdırıb.