Məktəblilərin bəzi dərslərə marağı azı olur və ya diqqətlərini cəmləyə bilmirlər. Burada müəllimlərin rolu böyükdür. Onlar bəzi üsullarla sinfi ələ almağı bacarmalı, dərsə maraq yaratmalıdırlar. Bəs müəllimlərin daha təsirli dərs demələri necə təmin edilir?
AzEdu.az bəzi üsulları təqdim edir:
Göz təması
Müəllimlərin dərsi sinifdəki şagirdlərin gözlərinin içinə baxaraq danışması olduqca təsirli bir üsuldur.
Hərəkət
Bütün dərs boyu bir yerdə dayanmaq effektli deyil. Davamlı hərəkət halında olduqda hərəkət ünsiyyətə kömək edir. Hərəkət tarazlıqda tutulmalı və müəyyən bir bədən dili istifadə edilməlidir.
Səs tonu
Müəllimlərin bütün sinfə hakim olması çox asan deyil. Arxa oturacaqlardakı şagirdlər üçün yüksək səs tonu ilə danışmalısınız. Bəzən nitqinizi ləngitməli, bəzən də tezləşdirməlisiniz.
Şagirdləri tanımaq
Yaxşı şagird tanınmaq istəyir. Orta və ya yaxşı səviyyədə olmayan şagirdə də diqqət yetirdikdə motivasiyası artır.
Rahathiss etdirmək
Şagird özünü sinifdərahat hiss etməlidir. O, rahatlıq və xoşbəxtliyimüəllimdənöyrənir.
Dərs üçün mövzunun müəyyən edilməsi
Şagirdə dərsə başlamazdan əvvəl niyə danışacağınızıdeməlisiniz. O, mövzunu bilmədən dərsə başlamamalısınız.
Hörmət etmək
Müəllim şagirdinə hörmət etməlidir. Şagird alçaldığını, təhqir olunduğunu hiss etməməlidir. Məktəblilər üçün müəllim idealdır.
Hazırcavab olmaq
Şagirdlərin sinifdə diqqətləri dağılmadan dinləmə müddəti 20 dəqiqədir. Dərs müddəti isə daha uzun olur. Onların bu müddətdə marağını çəkmək üçün zarafat etmək, heç bir insan qrupunu, inancı kiçiltməyəcək lətifələr danışmaq aktivliyi təmin edir.