Bu gün bir çox ölkələr təhsil sisteminin uğurunun məhz müəllimdən başladığını qəbul edir. Bu səbəbdən pedaqoji təhsilin səviyyəsi, müəllim hazırlığı və onların peşəkar inkişafı bütün dünyada diqqət mərkəzindədir. Aparılan beynəlxalq tədqiqatlar göstərir ki, yüksək nəticə əldə edən ölkələrin ortaq cəhəti müəllim hazırlığına xüsusi yanaşmalarıdır.
AzEdu.az bununla bağlı araşdırma aparıb.
Sinqapur müəllim yetişdirmə sahəsində lider ölkələrdən hesab olunur. Burada müəllim olmaq üçün gələnlər ciddi seçim mərhələsindən keçir, tədris prosesində isə həm nəzəri biliklər, həm də praktik təcrübə paralel şəkildə verilir. Dövlət müəllimləri strateji kadr kimi dəyərləndirdiyinə görə onların inkişafına böyük investisiya qoyulur.
Finlandiya da pedaqoji təhsil sahəsində nümunə ölkə kimi göstərilir. Bu ölkədə müəllim olmaq üçün ali təhsilin magistr pilləsini bitirmək məcburidir. Müəllimlərə yüksək sosial status verilir və onlar təhsil sisteminin ən mühüm fiquru kimi qəbul olunur. Bu səbəbdən, Finlandiyada pedaqoji fakültələrə qəbul üçün rəqabət çox yüksəkdir.
Estoniya, Niderland və digər Skandinaviya ölkələri də müəllim hazırlığını innovativ yanaşmalarla təşkil edən dövlətlər sırasındadır. Burada rəqəmsal bacarıqların artırılması və məktəbdaxili davamlı təlimlər pedaqoji təhsilin əsas hissəsini təşkil edir.
Bütün bu ölkələrin təcrübəsi göstərir ki, təhsilin keyfiyyətini yüksəltmək üçün ilk növbədə müəllim hazırlığı sistemini gücləndirmək lazımdır. Seçim meyarlarının sərtləşdirilməsi, təcrübə prosesinin genişləndirilməsi və müəllimlərin daim dəstəklənməsi davamlı uğurun əsas şərtləridir.