2025/2026-cı tədris ili başlayarkən İtaliyada bir çox məktəblərdə müəllim çatışmazlığı problemi aktuallığını qoruyur.
AzEdu.az xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, minlərlə şagird məktəblərə qayıtsa da bəzi fənlərin tədrisi mümkün olmur, çünki vakansiyalar hələ də tam doldurulmayıb. Xüsusilə cənub regionları və kənd yerlərində bu problem daha kəskin şəkildə hiss olunur.
Mütəxəssislər bildirirlər ki, bu vəziyyət bir neçə əsas səbəbdən qaynaqlanır. İlk növbədə, regionlararası planlaşdırma və müəllimlərin yerləşdirilməsi mexanizmləri qeyri-effektivdir. İtaliya təhsil sistemi mərkəzləşmiş olsa da, müəllimlərin iş bölgüsü və təyinatı regional idarələr tərəfindən həyata keçirilir. Bu isə bölgələr arasında qeyri-bərabərlik yaradır və bəzi məktəblərdə vakansiyalar uzun müddət açıq qalır.
Digər bir mühüm səbəb isə müəllimlərin əksəriyyətinin müvəqqəti müqavilələrlə çalışmasıdır. Bu sistem sabit kadr potensialının formalaşmasına mane olur. Hər yeni dərs ilində işə qəbul prosesi yenidən başladığından, prosesin ləngiməsi dərslərin vaxtında başlanmasına əngəl yaradır.
Bundan əlavə, müəllim olmaq üçün tələb olunan dövlət imtahanları və uzunmüddətli sertifikatlaşdırma prosedurları da gənclər arasında bu peşəyə marağı azaldır. Əməkhaqqının aşağı olması və iş şəraitinin ağır qalması da müəllimlik peşəsini cazibəsiz edən amillər sırasındadır.
Müəllim çatışmazlığı nəticəsində bəzi məktəblərdə dərs cədvəlləri pozulub, müəyyən fənlərin ümumiyyətlə tədrisi dayandırılıb. Bu isə şagirdlərin təhsil keyfiyyətinə birbaşa təsir göstərir. Problemin texniki və peşə məktəblərində daha kəskin hiss edildiyi qeyd olunur, çünki bu sahələr üzrə ixtisaslaşmış müəllim tapmaq daha da çətindir.