Estoniya modelinin əsas uğuru təhsil prosesini daha çevik və şəffaf etməsindədir. Müəllimlər kağız sənədləşmədən azad olunaraq vaxtlarını yalnız tədrisə yönəldə bilirlər. Valideynlər övladlarının qiymət və davamiyyətini anlıq izləmək imkanına malikdir. Hökumət isə təhsil sahəsində ümumi statistikanı mərkəzləşdirilmiş şəkildə idarə edir.
Bununla yanaşı, rəqəmsallaşma müəyyən çətinliklər də yaradıb. İnformasiya təhlükəsizliyi, müəllimlərin rəqəmsal bacarıqlarının bərabər səviyyədə olmaması və bəzi bölgələrdə internet keyfiyyətinin zəifliyi ölkənin qarşısında duran əsas problemlər olub. Lakin dövlət sistemli proqramlarla müəllimləri öyrədib, texniki bazanı gücləndirib və nəticədə çətinlikləri minimuma endirib.
Azərbaycan üçün bu təcrübə böyük əhəmiyyət daşıyır. Artıq ölkəmizdə “Rəqəmsal məktəb” platformasının tətbiqinə başlanılıb. Lakin Estoniya nümunəsi göstərir ki, rəqəmsallaşma yalnız elektron jurnal tətbiqi ilə məhdudlaşmamalı, tam bir ekosistemə çevrilməlidir. Bunun üçün bütün məktəblərin internetlə təminatı, müəllimlər üçün davamlı rəqəmsal bacarıq kursları və şagirdlərin erkən yaşdan texnologiyadan düzgün istifadə vərdişlərinin formalaşdırılması əsas istiqamətlər olmalıdır.
Estoniyanın uğuru rəqəmsallaşmanı sadəcə layihə kimi deyil, strateji hədəf kimi qəbul etməsindədir. Bu gün ölkə dünyanın ən müasir təhsil sistemlərindən birinə sahibdir və Azərbaycanın da bu təcrübədən öyrənəcəyi çox məqam var.