Danimarka təhsil sistemi innovativ yanaşmaları ilə yenidən gündəmə gəlib.
AzEdu.az xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, 2026-cı ildən etibarən bu ölkənin orta təhsil pilləsində xüsusilə ali məktəbə giriş mərhələsində tətbiq olunan imtahanlarda texnologiyanın yeni istifadəsi planlaşdırılır. İngilis dili üzrə keçirilən şifahi imtahanlarda şagirdlərə generativ süni intellekt (AI) alətlərindən istifadə imkanı veriləcək. Bu qərar həm texnologiyanın təhsilə inteqrasiyası, həm də tələbələrin real dünya bacarıqlarına uyğun hazırlanması baxımından mühüm addım kimi qiymətləndirilir.
Danimarka Təhsil Nazirliyi tərəfindən elan olunan yeni qaydalara əsasən, 2026-cı ildən etibarən lisey səviyyəsində ali təhsilə giriş imtahanlarının bir hissəsi olan ingilis dili şifahi imtahanlarında şagirdlər süni intellektdən istifadə edə biləcəklər. Bu dəyişiklik təhsil sistemində rəqəmsallaşmaya yönəlmiş mühüm islahatlardan biri kimi təqdim olunur.
Yeni sistemə görə, şifahi imtahan zamanı şagirdlərə müəyyən bir mövzu təqdim ediləcək. Daha sonra onlara hazırlıq üçün 60 dəqiqəlik zaman veriləcək. Bu müddət ərzində şagirdlər istədikləri resursdan – o cümlədən ChatGPT, Google Gemini, Claude və digər generativ AI platformalarından istifadə edə biləcəklər. Lakin imtahanın yazılı hissəsi əvvəlki kimi ənənəvi üsulla, kağız üzərində, texnoloji vasitələrsiz aparılacaq.
Təhsil Nazirliyi bu addımı "analog və rəqəmsal bacarıqlar arasında balans yaratmaq" kimi əsaslandırır. Məqsəd təkcə texnologiyanın imkanlarından faydalanmaq deyil, həm də təhlil bacarıqları, kritik düşünmə, məlumatın süzgəcdən keçirilməsi kimi qabiliyyətlərin formalaşdırılmasına şərait yaratmaqdır.
Təhsil sahəsi üzrə ekspertlər bu islahatı müasir dövrün tələbələrini daha funksional hazırlamaq baxımından əhəmiyyətli sayırlar. Onların fikrincə, şagirdlərin texnologiyaya yanaşması, ondan etik və funksional istifadə etmə bacarığı, gələcək iş həyatında da həlledici rol oynayacaq.
Bununla belə, bəzi mühafizəkar təhsil mütəxəssisləri süni intellektin imtahanlarda istifadəsinin akademik dürüstlüyə və qiymətləndirmənin obyektivliyinə təsir göstərə biləcəyindən narahatlıqlarını ifadə edirlər. Danimarka hökuməti isə layihənin ilkin olaraq eksperimental pilot proqram kimi həyata keçiriləcəyini və nəticələrin ciddi təhlil ediləcəyini açıqlayıb.
Bu yanaşma eyni zamanda digər Avropa ölkələrində də maraqla izlənilir və təhsil sistemlərində mümkün tətbiqləri müzakirə olunur. Süni intellektin təhsil prosesinə daxil edilməsi dünya üzrə təhsil strategiyalarında ən çox müzakirə edilən mövzulardan birinə çevrilib.