"Təhsil sistemi, şagirdlərin fərdi maraqlarını və məqsədlərini nəzərə alaraq, onların ehtiyaclarına uyğunlaşmalı, daha çox interaktiv, praktik və məqsədyönlü olmalıdır".
Bu sözləri AzEdu.az-a açıqlamasında Təhsildə Təhlil və Kommunikasiyalar Mərkəzinin direktoru Kamran Əsədov bildirib.
Onun sözlərinə görə, şagird qarşısına qoyduğu hədəfə nail olmaq üçün lazım olan bilik və bacarıqları məktəbdən əldə edə bilirsə, məktəbdən yayınma ehtimalı əhəmiyyətli dərəcədə azalır:
"Məktəb yalnız tədris yeri deyil, həm də şagirdlərin həyat məqsədlərini formalaşdıran, onların sosial, emosional və intellektual inkişafını təmin edən bir məkandır. Lakin məktəbin təqdim etdiyi təhsil məzmunu və metodları şagirdin fərdi ehtiyac və maraqlarına cavab vermədikdə, bu, onların məktəbdən yayınmasına və əlavə təhsil mənbələrinə üz tutmasına səbəb ola bilər.
Birincisi, şagirdlərin məktəbdən istədiklərini alması, tədris prosesinin onların fərdi məqsəd və maraqlarına uyğunluğundan asılıdır. Əgər şagird birbaşa hədəflərinə uyğun biliklər əldə edə bilir, məsələn, imtahan hazırlığı, peşə bacarıqları və ya gələcək karyera üçün lazım olan təməlləri məktəbdə qura bilirsə, bu zaman onun əlavə dəstək axtarmağa ehtiyacı qalmır. Bu, həm də məktəbin kurikulumunun müasir və əmək bazarının tələblərinə uyğun olması ilə əlaqəlidir.
İkincisi, məktəbin sosial mühiti və müəllim-şagird münasibətləri şagirdlərin məktəbə bağlılığını formalaşdıran əsas amillərdən biridir. Şagirdlər məktəbdə yalnız bilik deyil, həm də sosial qarşılıqlı əlaqələr, dəstək və motivasiya gözləyirlər. Əgər məktəb şagirdlər üçün motivasiyaedici bir mühit təmin edə bilirsə, onların məktəbdən yayınma ehtimalı azalar. Bununla yanaşı, müəllimlərin şagirdlərin fərdi potensialını dərk etməsi və onları fərdi yanaşmalarla dəstəkləməsi də məktəbdən yayınmanın qarşısını almaqda mühüm rol oynayır.
Üçüncüsü, təhsil müasir dövrdə dinamik bir prosesdir və şagirdlər texnologiya vasitəsilə geniş bilik mənbələrinə çıxış əldə edirlər. Əgər məktəb bu rəqəmsal resursları tədris prosesinə inteqrasiya edə bilirsə, şagirdlər məktəbdən daha çox şey gözləyəcək və əlavə mənbələrə yönəlmək ehtiyacını hiss etməyəcəklər. Lakin məktəb ənənəvi və dar çərçivədə qalırsa, bu zaman şagirdlərin diqqəti məktəbdən kənara yönələ bilər.
Son olaraq, məktəbin rolu yalnız bilik ötürməklə məhdudlaşmamalıdır; o, şagirdlərdə öyrənməyə həvəs yaratmalı, onların qarşıya qoyduqları məqsədlərə çatmaq üçün özünəinamlarını artırmalıdır. Məktəb, şagirdlərin yalnız akademik deyil, həm də şəxsiyyət inkişafını dəstəkləyən bir məkana çevrilməlidir. Əgər şagird məktəbdə özünü inkişaf etdirə biləcəyi bir mühit görürsə, bu, onun məktəbə bağlılığını daha da artıracaq.
Nəticə etibarilə, məktəbin şagirdlərin qarşısına qoyduğu hədəflərə uyğun bilik və dəstəyi təmin etməsi onların məktəbə olan bağlılığını gücləndirir və məktəbdən yayınma ehtimalını azaldır. Təhsil sistemi, şagirdlərin fərdi maraqlarını və məqsədlərini nəzərə alaraq, onların ehtiyaclarına uyğunlaşmalı, daha çox interaktiv, praktik və məqsədyönlü olmalıdır. Məktəb yalnız tədris yeri deyil, həm də gələcəyin möhkəm təməlini qurmaq üçün bir platforma kimi qəbul edilməlidir",- deyə fikrini tamamlayıb.