AzEdu.az MİQ müsabiqəsinə hazırlaşanlara kömək məqsədi ilə kurikulum üzrə qəbul tipli sual nümunələrini təqdim edir.
Sualları kurikulum təlimçisi Mahir Əhədov tərtib edib.
Üzrsüz səbəbdən KSQ-də iştirak etməyən şagirdin həmin KSQ üçün qiyməti necə müəyyən olunur?
A)Növbəti KSQ-yə kimi iştirakı təmin olunmaqla
B) Bölmə üzrə mövzularda göstərdiyi formativ qiymətləndirmə nəticələrinə əsasən
C) Pedaqoji şuranın qərarına əsasən
D)Mövcud KSQ-yə kimi keçirilmiş digər KSQ-lərin ədədi ortası tapılaraq
E) Qiymət olaraq 0 verməklə
Müəllim şagirdlərə idmanla məşğul olmağın və zərərli vərdişlərdən uzaq durmağı insan sağlamlığında əhəmiyyəti ilə bağlı tapşırıq verir. Bu tapşırıq hansı bacarığın inkişafına yönəlib?
Nuray rəqs dərslərində müəllimin göstərdiyi hərəkətləri baxıb icra edir, lakin evdə eyni hərəkətləri edə bilmir. Şagird psixomotor olaraq hansı səviyyədə problem yaşayır?
Mahir Kimyadan verilən reaksiya tənlikləri ilə bağlı məsələləri evdə həll etmədiyini xatırlayır və mən tapşırıqları evdə unutmuşam deyərək yalan danışır Müəllim isə bunun yalan olduğunu hiss edir. Bu müəllimin hansı pedaqoji bacarığından irəli gəlir?
Müəllim şagirdlərə tapşırıq verir, amma həmin tapşırıqları yerinə yetirmək üçün lazımi mənbə ilə təmin etmir, nəticədə şagirdlər tapşırıqları işləməkdə çətinlik çəkirlər. Bu hal fəal təlimin hansı mexanizminin pozulmasıdır?
Üsullardan biri şagirdlərdə daha çox tənqidi təfəkkürü inkişaf etdirməklə əşya, hadisə və şəxs haqqında mövqe ortaya qoymağı tələb edir:
Rəsm dərsində müəllim lövhədə alma və armudun şəklini çəkir və uşaqlara da lövhədəki meyvələri baxıb çəkmələrini tapşırır. Bu şagirdlərin hansı bacarığının inkişafına yönəlib?
Formativ qiymətləndirməyə aid olmaz:
Uzunluğu 10 sm, eni isə 5 sm olan düzbucaqlının sahəsini hesablmaq hansı bacarıqdan irəli gəlir?