AzEdu.az müəllimlərə kurikulumla bağlı imtahanlarda verilən sualları təqdim edir. Sualların cavabları da qeyd olunub. Hörmətli müəllimlər, siz bu suallar üzərində işləməklə, kurikulum predmetinin tələblərini, məntiqi-analitik cəhətlərini daha yaxından müşahidə edə və müəyyən vərdişlərə sahiblənə bilərsiniz:
1.Kurikulumu zəruri edən səbəblərə aid olmayanı göstərin?
A.Cəmiyyətdə yeni ictimai münasibətlərin yaranması
B.Həftəlik dərs saatlarının miqdarı
C.Təhsilin məqsəd və vəzifələrinə yeni baxış və yanaşmaların formalaşması
D.Planlı iqtisadiyyatdan bazar iqtisadiyyatına keçid
2.Bunlardan hansı Milli kurikulum strukturuna uyğun deyil?
A .Ümumi təhsil səviyyələri üzrə təlim nəticələri
B. Ümumi təhsil səviyyələri üzrə məzmun standartları
C.Ümumi təhsil səviyyələri üzrə tədris olunan fənlər
D.Ümumi təhsil pilləsində təhsil verənlərin keyfiyyət göstəriciləri
3.Azərbaycan Respublikasının ümumi təhsil sistemində Qiymətləndirmə Konsepsiyası neçənci ildə qəbul edilib?
A) 19 noyabr 2010
B)13 yanvar 2009
C) 3 iyun 2010
D) 14 aprel 2010
A) dövlət təhsil sənədinin verilməsi ilə başa çatan təhsil forması
B)müxtəlif kurslarda, dərnəklərdə və fərdi məşğələlərdə əldə edilən və dövlət təhsil sənədinin verilməsi ilə müşayiət olunmayan təhsil forması
C) özünütəhsil yolu ilə biliklərə yiyələnmənin forması
D) məsafədən təhsil
A) 1
B)4
C)2
D)6
6.Uyğunluğu müəyyən edin:
1.şagirdin mövqeyi a. “bələdçi”, istiqamətləndirici
A)1-b, 2-c, 3-a
B)1-a, 2-b, 3-c
C)1-b, 2-a, 3-c
D)1-c, 2-a, 3-b
A) tərifləmə
B) təşəkkür
C) mükafatlandırma
D) yüksəltmə
A) təşkilatçılıq qabiliyyəti, perspektiv qabiliyyət, elmi-idraki qabiliyyət
B) qanunun aliliyi, vicdanlılıq, peşəkarlıq, fərdi məsuliyyət
C) vicdanlılıq, perspektiv qabiliyyət, loyallıq
D) mədəni davranış, qərəzsizlik, ictimai etimad
A) Şagirdlərin yarımillik qiymətlərinin çıxarılmasında formativ qiymətləndirilmə əsas rol oynayır
B) Qiymətləndirilmə tədris prosesinin bütün mərhələlərində tətbiq edilir
C) Məzmun standartlarının reallaşdırılma səviyyəsini ölçmək üçün qiymətləndirmə standartları müəyyənləşdirilir
D) Şagirdin nailiyyəti qiymətləndirilir, inkişafı izlənilir
13.Qaçmaq, yazmaq, rəsm çəkmək, yaratmaq hansı fəaliyyət taksonomiyasına aiddir:
Testin doğru cavabları:
1.B
2.D
3.B
4.A
5.B
6.C
7.A
8.A
9.A
10.A
11.C
12.D
13.C
14.C
15.D
Mənbə:Kurikulum “Ümumi təhsil səviyyəsi üzrə yeni fənn kurikulumlarının tətbiqi və fəal (interaktiv) təlim”