“Piqmalion effekti” və ya “həqiqətə çevrilən kəhanət” kimi adlandırılan bu araşdırma ətrafımızdakı insanların bizimlə bağlı düşüncə və davranışlarının uğur qazanmaqda bizə necə təsir göstərdiyindən bəhs edir.
Bu effektin tam olaraq təməlində “şəxs nəyi istəyərsə, onu reallaşdırma faizi daha yüksəkdir” cümləsi yerləşir. Yəni, düşüncələrimiz davranışlarımıza istiqamət verər və bu da bizi nəticəyə aparar.
Bu effektə iki nümunəyə nəzər salaq:
Yuxarıda qeyd etdiyimiz 2-ci nümunə “Golem effekti” adlanır. Hətta demək olar ki, aparılan tədqiqatlar nəticəsində “Golem effekti”nin daha təsirli olduğunu deyə bilərik. Biz insanlar oturub həqiqətən düşünməliyik: “Nəyə inanırıq?”, “Bizə deyilən nədir? Həqiqət , yoxsa sadəcə insanların topladığı və ötürməyə çalışdığı düzgün olmayan düşüncələr?”.
Psixoloq Xanım Bəşirli
Bilgisel