Bu gün orta ümumtəhsil müəssisələrində bəzi şagirdlərin dərsə marağı xeyli zəifdir. Bunun bir çox səbəbləri var: durmadan yenilənən texnoloji inkişaf, yeniyetmələrdə dinamik prosesə meyillilik, kitab-dəftər mühitinin sıxıcılığı və s. Bəs, onlarda psixoloji və pedaqoji istiqamətdə dərsə marağı necə artırmaq olar?
Bununla bağlı AzEdu.az müəllimlərin fikrini öyrənib 26 saylı tam orta məktəbin biologiya müəllimi Ləman Abdullayevanın sözlərinə görə, bugünki şagirdlərimizin dünyaya baxışı, dünyagörüşü, təlimə, təhsilə olan marağı çox fərqlidir:
“Daha dinamik və daha enerjili, eynilikdən tez bezən şagirdlərimiz çoxluq təşkil edir. Bu da, məlum məsələdir, müasir dövrün tələb və inkişafından irəli gəlir. Onlara istədiklərini vermədikdə, artıq həvəsdən düşür və oxumaq istəmirlər. Müasir dərsin tələblərini hər bir müəllim düzgün yerinə yetirməli və sinif otağına birinci növbədə o, həvəslə daxil olmalıdır. Şagirdlər ilk növbədə müəllimin gözlərindəki həvəsi görməlidirlər. Təlimin təşkilinə verilən tələblər düzgün yerinə yetirilərsə, dərs də maraqlı olar, şagirdlər də həvəslə dərsdə fəal iştirak edərlər. Bu tələblərə pedaqoji prosesin tamlığı, təlimdə bərabər imkanların yaradılması, şagirdyönümlülük, inkişafyönümlülük, fəaliyyətin stimullaşdırılması və dəstəkləyici mühitin yaradılması aiddir. Hər bir şagirdə fərdi yanaşmaq və hər bir şagirdə xas potensial imkanları kəşf etmək lazımdır. Onları həvəsdən salmaq qəti olmaz. Yeni innovativ metodlardan istifadə etmək, sinifdə psixoloji dəstək: hörmət və etibar kimi əlaqə yaratmaq lazımdır və unutmaq olmaz ki, müəllim fasilitator, şagird isə tədqiqatçı olmalıdır. Biz şagirdlərimizə yalnız bilik deyil, həm də onlara həyati bacarıqlara yiyələnən əsl vətənpərvər şəxsiyyət kimi formalaşmağı öyrətməliyik. Müəllimlik çox zəhmət tələb edən müqədddəs peşə və vəzifədir. Gəlin peşəmizi, sənətimizi, şagirdlərimizi sevək!”
Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəlliməsi Nuranə Abbaslının sözlərinə görə, bu gün şagirdlərdə təlimə maraq oyatmaq bir qədər çətin görünsə də, əslində, bu, çox asanddır:
“Ancaq onu da qeyd edim ki, burada məsuliyyət, təkcə müəllimin yox, eyni zamanda, valideynlərin də çiyinlərinə düşür. Bir müəllim bacardığı qədər şagirdlərdə təlimə maraq yaratmalıdır. Ən əsası birinci növbədə onların daha çox nəyə maraqları varsa, tədrisə də o yöndən yanaşmalıdır. Hər müəllim işini sevməli və sevdirməlidir. Çünki, şagird ondan öyrənir”.
Gədəbəy rayonu İ.Mahmudov adına Gərgər kənd tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Nuranə Abbaslının sözlərinə görə, müəllim həm peşəsini, həm də şagirdləri sevsə, onlara sevgi ilə yanaşsa, təlimdə yaxşı nəticələr əldə edə bilər:
“Müəllimlər şagirdlərə dost olmalıdırlar və valideynlər müəllimlərlə mütəmadi əlaqə yaratmalıdırlar”.
Günel Yaşarqızı
kitabı