Yeni tədris ilinin başlanmasına artıq bir aydan az vaxt qalıb.
Bəs birinci sinfə ilk dəfə qədəm qoyan şagirdlərin psixoloji durumu necə müəyyənləşdirilir?
Psixoloq Fərqanə Mehmanqızı AzEdu.az-a açıqlaması zamanı bildirib ki, uşaqlar birinci sinfə qəbul olduqları zaman bilik və savadı kimi, psixoloji hazırlığı da yoxlanmalıdır və bunun üçün psixoloji testlər keçirilməlidir:
“Bu testlər sənədləşmələrə guya görə keçirilir. Amma həqiqətdə öz əksini tapmır. Bu zaman hiperaktivlik, autizm digər psixoloji durumunda problem olan uşaqların birinci sinfə qəbul olunmasına gətirib çıxarır. Müxtəlif psixoloji durumlar, travmalar, özünəqapanma kimi müəyyən problemlərlə birinci sinfə qəbul olunan şagird dərsə gəldiyi zaman bəzən, dərsin gedişatını da pozur və bu, şikayətlə nəticələnir. Müəllimlər belə uşaqlarla necə davranmaq lazım olduğunu bilmirlər. Bu halda sinif uşaqları həmin uşaqları özlərindən uzaqlaşdırırlar. Beləliklə, psixologiyasında problem olan uşaqların getdikcə əlavə problemləri yaranır”.
Psixoloqun sözlərinə görə, əgər məktəb psixoloqunun uşaqlarla işləmək üçün zamanı və metodiki vəsaiti, testləri yoxdursa və bu ondan tələb olunmursa, onda müxtəlif psixoloji mərkəzlərin xidmətindən yararlanmaq lazımdır. Bu zaman həmin mərkəzdən uşaqla bağlı yazılı sürətdə onun psixoloji durumu, testin nəticələri ilə bağlı göstəricilər tələb olunmalıdır:
“Bu prosedurlardan sonra müəllim üçün də uşaqlarla işləmək daha rahat olacaq. Elə hallar olur ki, ibtidadi sinif müəllimləri dərs dedikləri siniflərdə onları incidən və müəyyən xəstəlikləri olan uşaqların olduğunu və onlarla necə münasibət qurmaq lazım olduğunu soruşurlar.
Bu zaman köməyə psixoloqlar gəlir. Ona görə də belə uşaqlar öncədən müəyyən edilməlidir. Psixoloqlar müəllimlərə onlar haqqında deməli və ehtiyacı olan uşaqlarla xüsusi psixoloqlar işləməlidir. Bu cür uşaqlara xüsusi yanaşmaq lazımdır ki, cəmiyyətdən təcrid olunmasınlar və cəmiyyət onları özündən təcrid etməsin”.
Bakı şəhəri 165 saylı tam orta məktəbin direktoru Vüqar Məmmədov açıqlaması zamanı bildirib ki, məktəbə elektron sistem vasitəsilə qəbul olduğuna görə tibbi komissiyanın qərarı əsas götürülür:
“Daha sonra tədris prosesi zamanı şagirdin psixoloji durumu bizim tərəfdən müəyyənləşdirilir və müvafiq qərar verilə bilər. Uşaqlarda hər hansı bir problem olduqda valideynlə söhbət aparılır və müvafiq məktəbə yönləndirilə bilər”.
Güne Yaşarqızı
kitabı