Azedu.az
https://modern.az/ https://www.instagram.com/apak.az/
2020-02-28 14:12:00
Uşaqlar arasında olan münasibətlərdə valideynlər bu cür davranmalıdır!

Psixoloq seanslarında iştirak edən valideynlər uşaqları arasındakı mübahisələri necə həll edə biləcəyini hər zaman maraqlanırlar. Valideynlər uşaqları mübahisə edərkən ən çox işlətdikləri söz: "Sən düzgün demirsən " kimi sözlərdir. Bacı-qardaş arasında baş verən problemlər çox normaldır. Uşaqlar çox zaman bir yerdə oynamaq istəyirlər, amma ortada olan yaş fərqi bəzi problemlər yaradır. Uşaqlarımıza onları gördüyümüzü və eşitdiklərimizi göstərmək bizim borcumuzdur, ancaq bacı qardaşları ilə yaşanan münaqişələri həll etmək bizim vəzifəmiz deyildir. Mübahisələr başlayanda bir yarış izahçısı olduğunuzu düşünün və tərəflər götürmədən, mühakimə etməyən gördüklərinizi deyin . Bu asan tətbiq sayəsində övladlarınız qarşıdurmalarınızı qəbul və hörmət etdiyinizi bilir, ancaq tez bir həll yolu ilə onlara müdaxilə etmək istəmirsiniz. Valideynlərin uşaqlarının yaxşı davranmalarını və ya çətin və xoşagəlməz hissləri düzəltməyə çalışdıqlarını israr etməsi , əslində bir refleksdir. Unutmamalıyıq ki, qardaşlar eyni gündə sevgi ,qəzəb , məyusluq və sədaqət kimi fərqli duyğuları hiss edə bilərlər. Uşaqlarınızın münasibətlərində bir emosional və ya fiziki zorakılıq varsa , erkən müdaxilə etmək və zəruri hallarda onları ayırmaq lazımdır. Ancaq bir - biriləri ilə mübahisə etsələr,dayanmalı və qulaq səslər daha yüksəkdirsə , qarşıdurmanın intensivliyi artırsa , müdaxilə etməməyimiz lazım ola bilər. Uşaqlar ən kiçik ,hətta bacarıqlı problemi həll edəndilər. Onların sözləri və davranışları yalnız aysberqin görünən ucudur. Bunlar asanlıqla müşahidə edilə bilən ,düzəldilməsi mümkün olan hissələrdir. Əsəbləşdiyinə görə , itkin düşdüyünə görə sınır, məktəbdə özünü itələyir, həddindən artıq yüklənir və ya diqqəti cəlb etmək istəyir. Vəziyyətə maraqla yanaşmaq problemin kökünü tapmağa kömək edir,eyni zamanda ailə üzvlərini yaxınlaşdırır və öyrənilən dərslərin davamlı olmasını təmin edir. Üç mərhələdən ibarət olan bir strategiya var: saxlamaq , məhdudlaşdırmaq və problemi həll etmək. Davamlı olmaq , anlayışla hərəkət etmək deməkdir. Sərhədləri təyin etmək qaydaları və faktları müəyyənləşdirir. Ondan bir aysberq çəkməyə və oğlunun davranışlarına səbəb olan, mümkün qaynaqlar yazmağı xahiş etdik . Məşq edərkən ağlamağa başladı. Kağızda " ailənin kiçik bir körpəsi olduğu üçün " bacıları ailəyə daxil etməsi və böyüklərin diqqəti həmişə olduğu üçün, sosial xasiyyətinə görə qısqanc olması , məktəbdə əsəbləşməsi, ailədəki son dəyişikliklərdən hiddətlənməsi kimi qeydlər yazdı .Nəticədə oğlu anasıyla daha rahat danışmağa və hiss etdiklərini söyləməyə başladı. Ailənin qayda - qanunlarını oğluna xatırladıqca , bacılarını otağına göndərməyin əvəzinə , xərclədikcə əlində nə edə biləcəyini soruşdu və oğlu həqiqətən də bəzi günləri tapmağa başladı. Vaxt keçdikcə o yenidən mübahisə etdiyini eşitdi, eyni zamanda söhbət edib gülürdü. Zövq nisbəti münaqişə həddini aşmağa başladı. Oğluna olan empatiyası ailəyə yayıldı.

Rəviyyə Cəfərzadə